رئیس شورای فنی صنایع دستی آذربایجان شرقی:
جواهرآلات با بسته بندی خوب بازار جهانی می یابد


کارگاه آموزشی مهر اصالت یونسکو و بسته بندی محصولات صنایع دستی در تبریز، گام موثری جهت جدی کردن مبحث بسته بندی آثار هنری از طریق آموزش هنرمندان و فعالان رشته های مختلف خواهد بود.

رئیس شورای فنی صنایع دستی آذربایجان شرقی بر لزوم تقویت صادرات و صنعت بسته بندی محصولات صنایع دستی به ویژه در داخل استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا از تبریز تراب محمدی در نشستی با هنرمندان حکاکی روی نقره و نمایندگان اتحادیه صنفی زرگران و نقره کاران گفت:  لازم است بر روی صنعت بسته بندی محصولات صنایع دستی به ویژه در آثار دارای بازارهای پر تقاضای جهانی تمرکز و توجه بیشتری صورت گیرد تا بتوان به بازارهای بیشتری در سطح جهانی برای این محصولات  دست یافت.

وی تشریح کرد: نقره کاری و هنر حکاکی روی نقره یکی از ویژه ترین محصولات صنایع دستی آذربایجان شرقی است که به دلیل کیفیت، ظرافت و زیبایی هنر مختص این خطه توانسته طی چند سال اخیر جایگاه خود را به عنوان یک هنر و صنعت صادراتی و با تقاضای قابل توجه داخلی بیابد.

وی با تاکید بر لزوم تداوم پشتیبانی‌های این سازمان از تمامی هنرمندان صنایع دستی استان به ویژه فعالان رشته نقره کاری، افزود: با برقراری جلسات مستمر با فعالان و هنرمندان این رشته و نیز با رئیس و اعضای اتحادیه زرگران و نقره کاران، هماهنگی و تعامل برای نظارت بیشتر بر تولید و فروش محصولات نقره تولیدی استان افزایش خواهد یافت.

محمدی یادآور شد: کارگاه آموزشی مهر اصالت یونسکو و بسته بندی محصولات صنایع دستی در تبریز، گام موثری جهت جدی کردن مبحث بسته بندی آثار هنری از طریق آموزش هنرمندان و فعالان رشته های مختلف خواهد بود.

 

 

منتشر شده توسط ایسنا در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۲۹ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و نهم مهرکلیدها : جواهرآلات بسته بندی تبریز


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: