در راستای طرح آموزش ملی صنعت چاپ
استان ها میزبان دوره های آموزشی می شوند


تعدادی از استان های کشور خواستار برپایی دوره های آموزشی چاپ در استان خود شده اند و مرکز شماره 5 این دوره ها را طی ماه های آبان و آذر دراین استان ها برگزار می کند.

  مرکز آموزش علمی – کاربردی شماره 5 برای تقویت بنیه علمی فعالان چاپ استان ها دوره های آموزشی برگزار می کند.

مدیر روابط عمومی این مرکز به ایبنا گفت: تعدادی از استان های کشور خواستار برپایی دوره های آموزشی چاپ در استان خود شده اند و مرکز شماره 5 این دوره ها را طی ماه های آبان و آذر دراین استان ها برگزار می کند.

وحید ارونقی  گفت: در نخستین دوره از این برنامه ها دوره آموزش مدیریت چاپ برای 20 نفر از مدیران چاپخانه‌های استان قزوین در قالب طرح آموزش ملی صنعت چاپ از امروز برگزار می شود.

به گفته وی در این دوره 5روزه محمد پارسا و محسن یگانه‌کاری بحث مدیریت چاپ را آموزش  می دهند.

برنامه‌ریزی استراتژیک، تعریف مدیریت و مهارت‌های مدیریت، تعریف سازمان، تعریف مدیریت بازاریابی، کارگاه تهیه طرح تجاری یک صفحه‌ای، کارگاه تهیه طرح راه‌اندازی چاپخانه با توان مشخص و پیش‌بینی بسیج منابع و امکانات عناوین برخی سرفصل‌های دوره «مدیریت چاپ» محسوب می‌شوند.

کارگاه؛ یک مشکل و درخواست راه‌حل، کارگاه استراتژی‌هایی برای مدیریت مسایل، هدایت و رهبری، خلاقیت و نوآوری، کنترل و نظارت و تصمیم‌گیری و فنون سرپرستی از دیگر مباحث این دوره است که در 48 ساعت تدریس می شود.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ سه شنبه ۲۵ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و پنجم مهرکلیدها : آموزش چاپ مرکز شماره 5 استان ها


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: