مدیر نمایشگاه اعلام کرد
دروپا از این پس هر 3 سال یکبار برگزار می شود


دروپا در ماه های متمادی در حال جمع آوری نظرات شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان، مبنی بر اینکه آیا لازم است تعداد روزهای برپایی نمایشگاه از مدت زمان فعلی( 14 روزه )کمتر شود و همینطور اینکه آیا فاصله زمانی برگزاری هر دوره به همین منوال فعلی باشد یا اینکه به حالت 3سال در میان تغییر نماید ، بوده است.

 مدیر نمایشگاه دروپا اعلام کرد که در راستای نظرات شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از بزرگ ترین نمایشگاه صنعت چاپ جهان ، در صورت تایید نظرسنجی ها ، این نمایشگاه از این پس هر 3 سال یکبار برگزار خواهد شد.

وی این تغییر در دوره برگزاری را حاصل چشم انداز در حال تغییر صنعت چاپ عنوان کرد.

 این خبر را سایت اینترنتی پرینت ویک  منتشر کرد و نوشت :گمانه ها در صنعت حاکی از آن است که ستاد برگزاری نمایشگاه دوسلدورف در حال بررسی نظریه تغییر تواتر و مدت زمان برگزاری نمایشگاه دروپا ست.

براساس این گزارش مدیر نمایشگاه دروپا مانوئل ماتره (Manuel Mataré  ) گمانه ها را تایید کرد و با اعلام این خبر که بدلیل مشکلات جسمانی بتدریج نقش خود را کاهش خواهد داد به گمانه زنی ها قوت بخشید.

ماتره گفت که دروپا در ماه های متمادی در حال جمع آوری نظرات شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان، مبنی بر اینکه آیا لازم است تعداد روزهای برپایی نمایشگاه  از مدت زمان فعلی( 14 روزه )کمتر شود و همینطور اینکه آیا فاصله زمانی برگزاری هر دوره به همین منوال فعلی باشد یا اینکه به حالت 3سال در میان تغییر نماید ، بوده است.

ماتره تاکید کرد که او یافته هایش را در تاریخ 2 نوامبر به کمیته تصمیم گیری دروپا (Drupa’s 22-strong committee ) انتقال خواهد داد و انتظار می رود تصمیم گیری نهایی در طی همان هفته اعلام گردد.

ماتره تاکید کرد که  تصمیم نهایی و رسمی به عهده کمیته تصمیم گیری است ولی به نوعی نشان داد که توصیه او بر پایه بازخورد نظرات دریافت شده بر تواتر برگزاری سه ساله و  به مدت زمان برکزاری 11 روزه که از سال 2015 آغاز شود است.

ماتره که در سال 1994 به این مجموعه پیوست اضافه کرد که خروج او از مجموعه چندی است که مطرح شده است ، پس از اینکه وضعیت جسمانی او پس از ابتلا به بیماری ذات الریه در سال 2011 رو به نقصان گرایید.      

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۲۴ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و چهارم مهرکلیدها : دروپا ماتره کاهش زمان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: