مدیر کلینیک بسته بندی خبرداد
راه اندازی پایگاه تخصصی صنعت بسته بندی در آینده نزدیک


مدیر کلینیک بسته بندی از راه اندازی پایگاه تخصصی این صنعت با هدف اطلاع رسانی مشکلات و ظرفیت های این صنعت خبر داد.

 مدیر کلینیک بسته بندی از راه اندازی پایگاه تخصصی این صنعت با هدف اطلاع رسانی مشکلات و ظرفیت های این صنعت خبر داد.

شیوا کی منش در گفتگو با اخبار چاپ گفت: این پایگاه می کوشد تا با اطلاع رسانی از  مشکلات موجود در صنعت بسته بندی و ارائه مشاوره های تخصصی به فعالان این صنعت به حل مشکلات و ارتقا این صنعت در ایران و جهان کمک کنیم.

وی با اشاره به این که این پایگاه به دلیل پاره ای از مشکلات هنوز راه اندازی نشده است افزود: در حال حاضر می کوشیم تا در نمایشگاه تخصصی صنعت بسته بندی و به دو صورت حضوری و شفاهی و انتشار کتاب نمایشگاه به اطلاع رسانی و مشاوره به فعالان بپردازیم.

کی منش درباره راه اندازی بانک اطلاعاتی صنعت بسته بندی که فراخوان آن  از چند ماه پیش از سوی سازمان توسعه تجارت منتشر شده است نیز گفت: تا کنون بیش از 100 شرکت برای عضویت د راین بانک اطلاعاتی ثبت نام کرده اند و با توجه به نبود محدودیت زمیانی انتظار داریم بر تعداد این واحدها افزوده شود.

وی بانک اطلاعاتی صنعت بسته بندی را یکی از بازوهای پایگاه تخصصی این صنعت عنوان کرد و گفت: هر چه تعداد فعالان حاضر در بانک اطلاعاتی بیشتر باشد برای رفع مشکلات  و تقویت این صنعت مهم گام های بزرگ تر وبیشتری می توان برداشت.

وی تاکید کرد: زمان دقیق راه اندازی این پایگاه هنوز مشخص نیست و به محض رفع مشکلات موجود برای راه اندازی این پایگاه و بانک اطلاعاتی اقدام خواهیم کرد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ يکشنبه ۲۳ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و سوم مهرکلیدها : بسته بندی کلینیک سازمان توسعه تجارت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: