پس از تاخیر 4 ساله و در غیاب فعالان صنعت چاپ
دومین جشنواره طراحی بسته بندی محصولات غذایی برگزیدگانش را شناخت


در این مراسم از18 برگزیده در دو بخش بسته بندی های موجود در بازار و ایده ها و طرح ها که از میان بیش از یکهزار اثر انتخاب شده بودند تقدیر شد.

برگزیدگان دومین دوره جشنواره و مسابقه طراحی بسته بندی محصولات غذایی( با رویکرد صادرات) امروز در محل سازمان توسعه تجارت با حضور حمید صافدل رییس این سازمان معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش اخبار چاپ ، در این مراسم از18 برگزیده  در دو بخش بسته بندی های موجود در بازار و ایده ها و طرح ها که از میان بیش از یکهزار اثر انتخاب شده بودند تقدیر شد.

در بخش بسته بندی های موجود  در بازار شرکت یگانه سازان پارس با برند نارون، شرکت گیاهان دارویی  آریا، شرکت کاله با مدیریت سلیمانی، چای کاشف با مدیریت شاهرخ فرخ ابراهیمی، و شرکت آسیاب طلایی با برند محصولات غذایی دل وسه عنوان برگزیده این دوره از جشنواره را به خود اختصاص دادند.

شرکت ستاره یخی آسیا با برند محصولات غذایی ب آ ، شرکت گز قدس، شرکت سپهر تجارت پرتو با برند گرین فیل، شرکت شاهسوند زرین و شرکت زیتون صدر هم از دیگر برگزیدگان این دوره از جشنواره بودند.

در بخش ایده ها و طرح ها هم که در  بخش  های طراحی بسته بندی عسل، خرما، داروهای گیاهی ، پسته و زعفران برگزار شد یکتا جبلی در طراحی بسته بندی خرما، سید مصطفی ابراهیمی در طراحی بسته بندی داروهای گیاهی، منصور کاظمی در طراحی بسته های زعفران ، احسان آل مظفر در طراحی بسته بندی محصول عسل و زهره کاویانی در طراحی بسته بندی پسته حایز رتبه های برتر شدند.

 دراین مسابقات که به گفته گیتی توانا ، مدیر کل دفتر  اموربنگاه های سازمان  توسعه تجارت با هدف تقویت و توسعه تجارت خارجی و دستیابی به سهم بازار بیشتر برگزار می شود  1032 اثر در بخش محصولات موجود  در بازار مورد داروی و ارزیابی قرار  گرفت و 10 اثر برتر از میان 50 اثر راه یافته به مرحله نهایی انتخاب شد.

در بخش ایده و طرح ها هم 8 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

این جشنواره  و مسابقات با همکاری سازمان توسعه تجارت و انجمن های صنایع غذایی ایران، انجمن صار کنندگان صنعتی ، معدنی و خدمات مهندسی و دست اندرکاران صنایع غذایی کشاورزی و طراحی وبسته بندی برگزار می شود.

در حالی دومین دوره جشنواره و مسابقات طراحی بسته بندی برگزیدگان خود را شناخت که نخستین دوره آن چهار سال پیش و با مجری گری اتحادیه صارکنندگان خدمات صنعت چاپ از سوی سازمان توسعه تجارت برگزار شد.
دومین دوره متاسفانه در غیاب و حاصل کم کاری اتحادیه صادر کنندگان و در زمان هیات مدیره کنونی با حضور دیگر تشکل های صنایع غذایی برگزار شد و فعالان صنعت چاپ به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان این صنعت نه تنها در برگزاری که درمراسم پایانی هم حضوری نداشتند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۲۲ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و دوم مهرکلیدها : بسته بندی سازمان توسعه تجارت مسابقه


ایمان آل مظفر

با سلام متشکرم از خبر معرفی برگزیدگان . فقط یک نکته بنده ایمان آل مظفر هستم که به اشتباه در خبر شما احسان آل مظفر قید شده است . متشکر م





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: