حضور صادرکنندگان محصولات چاپی در نمایشگاه دبی


صادرکنندگان خدمات و محصولات چاپی کشور در یازدهمین نمایشگاه «گلف پرینت و پک» دبی و حضور پاویون ایران در فروردین سال آینده در دبی حضور خواهد یافت.

 نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از حضور صادرکنندگان خدمات و محصولات چاپی کشور در یازدهمین نمایشگاه «گلف پرینت و پک» دبی و حضور پاویون ایران در فروردین سال آینده خبر داد.

بابک عابدینی به ایبنا گفت: تاکنون مذاکراتی با  دفتر امور چاپ وزارت ارشاد با هدف حمایت‌های مادی و معنوی برای حضور ایران در این نمایشگاه انجام داده‌ایم که با موافقت مواجه شده‌اند.

عابدینی افزود: حضور ایران در این نمایشگاه با توجه به نرخ بالای دلار، برای متقاضیان و کارخانه‌هایی که امکان صادرات برایشان وجود دارد، می‌تواند موفقیت خوبی را به همراه داشته باشد.

 وی ازبازسازی پایگاه اینترنتی اتحادیه تا 15 روز دیگر خبر داد و افزود : با راه‌اندازی بخش معرفی اعضای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در سایت www.ipieu.com اعضای اتحادیه می‌توانند از مسایل جاری این اتحادیه مطلع شوند.

وی ادامه داد: در این بخش به هر کدام از اعضای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ صفحه‌ای خود اختصاص می‌یابد و می توانند در این صفحه‌ فعالیت‌ها‌، امکانات و آگهی‌های خود را منتشر کنند.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ افزود: نشانی الکترونیکی اعضای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و نشانی ایمیل آن‌ها از دیگر اطلاعاتی محسوب می‌شوند که مشروط بر وارد کردن رمز اینترنتی در این صفحه‌ها قابل دسترسی‌اند.

عابدینی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی اخبار اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و معرفی مناقصه‌های خارجی برای اعضای این اتحادیه از  ویژگی‌هایی‌اند که با بازسازی سایت مذکور ارایه خواهند شد.

 

وی گفت: می‌کوشیم تا در فاز نخست بازسازی، این اطلاعات به دو زبان فارسی و انگلیسی ارایه شوند. امیدوارم که در آینده بتوانیم این اطلاعات را به زبان‌های دیگر نیز ترجمه کنیم. همچنین در آینده تصمیم داریم تا سمینارهای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران را به صورت آنلاین در این سایت به نمایش بگذاریم.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۲۲ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ بيست و دوم مهرکلیدها : چاپ اتحادیه صادرکنندگان دبی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: