پس از چند سال وقفه صورت گرفت
انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن فرهنگی پیشکسوتان صنعت چاپ


اسکندر خمسه پور، چنگیز عاصفی مقدم، محمدعلی اقبال، ایوب نظری و سید مهدی علوی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن انتخاب شدند.

  پس از سالها وقفه ، هیات مدیره انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ کشور امروز در محل اتحادیه چاپخانه داران تهران انتخاب شدند.

به گزارش اخبار چاپ، در این مراسم پس از سخنان برخی از پیشکسوتان وفعالان اتحادیه چاپ تهران و یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ رای گیری برای  اتنخاب اعضای هیات مدیره تازه صورت گرفت.

براین اساس اسکندر خمسه پور، چنگیز  عاصفی مقدم، محمدعلی اقبال، ایوب نظری و سید مهدی علوی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این انتخابات کیومرث جوهری مجد به عنوان بازرس هیات مدیره انتخاب شد.

انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ کشور در زمان مدیریت اسدلله جامی در اداره کل امور چاپ راه اندازی شد. پس از راه اندازی انجمن اعضای هیات موسس امتخاب شدند و این اعضا هیات مدیره را انتخاب و معرفی کردند.

با گذشت چندین سال از فعالیت ، هیات مدیره تازه ای برای  انجمن انتخاب  نشده بود و در واقع فعالیت آن  به دلیل مشکلات اتحادیه های چاپ کشور متوقف شده بود.

رایزنی ها برای انتخاب اعضای هیات مدیره تازه از 3 ماه پیش آغاز شد و پس از برگزاری چندین نشست، نشست نهایی برای انتخاب هیات مدیره امروز برگزار شد و یکی دیگر از کارهای بر زمین مانده صنعت چاپ به سامان شد تا پیشکسوتان این صنعت هم صاحب یک تشکل فعال شوند.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۱۹ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ نوزدهم مهرکلیدها : انتخابات پیشکسوتان صنعت چاپ


عباس سرابیان

باعرض تبریک عزیزانمان انشاالله در این امر خیر ثابت قدم و متعالی باشند و طریق راهی رابرای آن دسته از همکاران عزیزی که به لحاظ وضعیت اقتصادی دچار بحران و گاها شنیده می شود هیچگونه استفاده از تامین اجتماعی از سوی هیچ سازمانی مقرر نگردیده بسطی محترامانه ایجاد تا باقیات و صلحات بماند . با احترام دوستارشما عباس سرابیان





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: