برگزاری دوره آموزش «ترام و رنگ»


محورهای دوره آموزش «ترام و رنگ» شامل رنگ و مفهوم آن، خطاهای بینایی، عوامل تاثیرگذار بر رنگ، مدل‌های رنگی، رنگ در چاپ، انواع ترام، کاربرد ترام و ویژگی‌های آن، مشکلات در بازتولید رنگ و انواع ترام در چاپ اسکرین و فلکسو و گراور است.

دوره آموزشی «ترام و رنگ» در قالب طرح آموزش ملی صنعت چاپ از فردا (19مهر) به همت مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج در شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران با بیان این مطلب به ایبنا اظهار کرد: طرح آموزش ملی صنعت چاپ با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط دفتر امور چاپ این وزارتخانه از سال گذشته آغاز شده است و امسال نیز ادامه دارد.

وحید ارونقی افزود: محورهای دوره آموزش «ترام و رنگ» شامل رنگ و مفهوم آن، خطاهای بینایی، عوامل تاثیرگذار بر رنگ، مدل‌های رنگی، رنگ در چاپ، انواع ترام، کاربرد ترام و ویژگی‌های آن، مشکلات در بازتولید رنگ و انواع ترام در چاپ اسکرین و فلکسو و گراور است.

مدیر روابط عمومی  این مرکز عنوان کرد: این مرکز، دوره آموزشی «ترام و رنگ» را از فردا (19مهر) با حضور 40 نفر از فراگیران به مدت شانزده ساعت و با تدریس «مانی نورایی» برگزار می‌کند.

ارونقی همچنین از برگزاری دوره آموزش «مدیریت چاپ» در محل مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران خبر داد و گفت: بیست نفر از فراگیرانی که به صورت آزاد برای شرکت در این دوره در قالب طرح آموزش ملی صنعت چاپ ثبت‌نام کرده‌اند، از پنجشنبه (20 مهر) در این دوره‌ آموزش می‌بینند.

وی با بیان این‌که مرکز آموزش علمی ـ کاربردی، فرهنگ و هنر واحد شماره پنج تهران مجری برگزاری دوره «مدیریت چاپ» است، گفت: محمد پارسا، محمدمهدی رحیمی‌یگانه و محسن یگانه‌کاری مدرسان این دوره را تشکیل می‌دهند.

ارونقی توضیح داد: برنامه‌ریزی استراتژیک، تعریف مدیریت و مهارت‌های مدیریت، تعریف سازمان، تعریف مدیریت بازاریابی، کارگاه تهیه طرح تجاری یک صفحه‌ای، کارگاه تهیه طرح راه‌اندازی چاپخانه با توان مشخص و پیش‌بینی بسیج منابع و امکانات، کارگاه یک مشکل و درخواست راه‌حل، کارگاه استراتژی‌هایی برای مدیریت مسایل، هدایت و رهبری، خلاقیت و نوآوری، کنترل و نظارت، تصمیم‌گیری و فنون سرپرستی عناوین سرفصل‌های دوره «مدیریت چاپ» محسوب می‌شوند.

وی گفت: دوره «مدیریت چاپ» به مدت چهل‌وهشت ساعت در شش جلسه هشت ساعته برپا می‌شود.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ سه شنبه ۱۸ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هجدهم مهرکلیدها : دوره آموزش چاپ مرکز شماره 5


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: