برکناری که جابجایی اعلام می شود
برکناری مدیرعامل کارخانه کاغذ «پارس»


مدیر عامل کارخانه کاغذ سازی پارس که چندی پیش در آشفته بازار کاغذ سخن از توقف تولید کارخانه «پارس» به دلیل اقتصادی نبودن فعالیت آن سخن گفته بود برکنار شد.

 «شاپور کوهزادی»‌ مدیر عامل کارخانه کاغذ سازی پارس که چندی پیش در آشفته بازار کاغذ سخن از توقف تولید کارخانه «پارس» به دلیل اقتصادی نبودن فعالیت آن سخن گفته بود برکنار شد.

به گزارش فارس، «شاپور کوهزادی»‌ دیر زمانی بود در کارخانه کاغذ پارس فعالیت و سمت مدیر عاملی را بر عهده داشت.

بر اساس این گزارش، « شاپورعیدی وند» فرد جایگزین شده به جای کوهزادی است که از دی‌ماه سال 1360 (اوایل سال‌های جنگ) وارد گروه صنایع کاغذ پارس شد.

عیدی‌وند که سکان مدیریت این کارخانه را برعهده گرفته بزودی فعالیت را در دست خواهد گرفت.

کوهزادی فرد شناخته شده‌ای در موضوع کاغذ است، به گفته خودش، مدیریت بسیاری از کارخانه‌ها را برعهده داشته به نحوی که سه سال مدیر پروژه بود.

 از سوی دیگر مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند گفت: آقای کوهزادی عضو هیئت مدیره بود و هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره است و همچنان در شرکت مسئولیت دارد و شاپور عیدی‌وند مدیر عامل و مدیر اجرایی شرکت کاغذ پارس است.

 مالک به‌منش درباره مدت مدیریت عیدی‌وند توضیح داد: قانون تجارت می‌گوید دو سال، اما ما محدودیتی نداریم و می‌توانیم تا 10 سال او را در مدیریت مجموعه حفظ کنیم؛ مهندس کوهزادی به اعتبار سابقه‌اش در شرکت رئیس هیئت مدیره آن شرکت است و ما عملا بازوی جدیدی به مجموعه شرکت کاغذ پارس اضافه کردیم.

گروه صنایع کاغذ پارس (سهامی عام) در تاریخ 13/9/1346 تاسیس و تحت شماره 11916 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

این شرکت در تاریخ 5/2/1352 نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت و در تاریخ 8/1/1355 به گروه صنایع کاغذ پارس (شرکت سهامی عام ) تغییر نام یافته و مراتب در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی ثبت گردیده است. بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مرکز شرکت به هفت تپه خوزستان منتقل و تحت شماره 9 در اداره ثبت شرکتهای شهرستان شوش به ثبت رسیده است.

 

 

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۱ سه شنبه ۱۸ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هجدهم مهرکلیدها : کاغذ پارس برکناری مدیر عامل


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: