برای سومین دوره صورت می گیرد
«گاه‌شمار ایرانی»؛آخر آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران


سومین دوره نمایشگاه «گاهشمار ایرانی (تقویم، سررسید و هدایای تبلیغاتی)» اواخر آذرماه امسال و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 رئیس نمایشگاه «گاه‌شمار ایرانی» از برگزاری سومین دوره این نمایشگاه در اواخر آذرماه امسال و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد.

جلال ذکایی گفت: سومین دوره نمایشگاه «گاهشمار ایرانی (تقویم، سررسید و هدایای تبلیغاتی)» اواخر آذرماه امسال و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه تا آخر هفته جاری برای ثبت نام شرکت‌ها، زمان و نحوه رزرو غرفه را اعلام می‌کند.

رئیس نمایشگاه گاهشمار ایرانی همچنین از برگزاری جشنواره‌ای با موضوع تقویم و سررسید در قالب این نمایشگاه خبر داد اضافه کرد: این نخستین دوره جشنواره گاشهمار ایرانی خواهد بود و مقدمات برگزاری آن فراهم شده و به زودی فراخوان آن هم اعلام خواهد شد.

به گفته جلال ذکایی، انجمن نجوم آماتور و برخی دیگر از مراکز علمی فعال در زمینه تقویم مانند موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در برگزاری سومین دوره این نمایشگاه و به ویژه بخش‌های مسابقه آن، مشارکت خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، قرار است در این دوره از نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی، غرفه‌هایی نیز برای عرضه تقویم مربوط به اقوام مختلف مانند بختیاری، طبری و ترکمن و نیز بخشی ویژه تقویم‌های نجومی اختصاص یابد.

 

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۱ سه شنبه ۱۸ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هجدهم مهرکلیدها : نمایشگاه گاهشمار ذکایی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: