سرپرست معاونت فرهنگی خواستار شد
راه اندازی دوره کارشناسی ارشد رشته های چاپ و نشر


سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد در بازدید از مرکز شماره 5 دانشکده علمی- کاربردی بر ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد رشته های چاپ و نشر در این مرکز تأکید کرد

سرپرست معاونت امور فرهنگی در بازدید از دانشکده علمی- کاربردی شماره 5 خواستار راه اندازی دوره کارشناسی ارشد رشته های چاپ و نشر در این مرکز شد.

 به گزاری اخبار چاپ در این دیدار که یوسف افراش ، سرپرست دفتر امور چاپ علی اسماعیلی را همراهی می کرد، سرپرست معاونت امور در جریان روند امور آموزشی و فرهنگی این مرکز قرار گرفت.

اسماعیلی در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت و مشکلات و مسایل این مرکز و شناسایی راه کارهای تقویت بنیه علمی دانشکده صورت گرفت؛ با محمود فکری رییس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد در این بازدید بر ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد در این مرکز تأکید کرد و از  مسولان این مرکز خواست نسبت به راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی‌ارشد و ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای به منظور بالا بردن سطح علمی دانشکده اقدام کنند.

وی بر بهره‌وری هدفمند از تجربه‌های موفق دنیا، تشکیل شورای سیاستگذاری با مسوولیت دفتر امور چاپ وزارت ارشاد تأکید کرد و افزود: یکی از اساسی‌ترین ارکان هر دانشگاهی بهره وری از هیأت علمی آن دانشگاه است؛ و تشکیل هیأت علمی قوی برای دانشگاه از ضروریات است.

اسماعیلی پیگیری مسایل فرهنگی، آموزشی و پژوهشی را از اهداف مهم این دانشکده برشمرد و خاطرنشان کرد: قطعا با بالا رفتن سطح علمی این مرکز به عنوان بازوی علمی معاونت امور فرهنگی شاهد رشد و بالندگی در فعالیت‌های فرهنگی خواهیم بود.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۱۵ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ پانزدهم مهرکلیدها : معاونت امور فرهنگی چاپ و نشر بازدید


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: