نگاهی به روند افزایش قیمت کاغذ در بازار نشر


خبرگزاری فارس در گزارش کوتاهی که با جدولی هم همراه است نشان می دهد که انواع کاغذ مورد استفاده در بازار چاپ و نشر در این روزها افزایش چشم گیری داشته است

 نوسانات ارز و بروز دلال بازی در ماه‌های اخیر بر بازار کاغذ هم تاثیر فراوامی داشته به گونه ای که قیمت این محصول در یک تا دو ماه به دوبرابر رسیده . این امر در حوزه کاغذ که نیاز اصلی بازار چاپ و نشر به شمار می آید به آشفته بازاری تبدیل شده و داد همه را بلند کرده است.

  خبرگزاری فارس در گزارش کوتاهی که با جدولی هم همراه است نشان می دهد که انواع کاغذ مورد استفاده در بازار چاپ و نشر در این روزها افزایش چشم گیری داشته است. در این جدول روند روبه رشد قیمت انواع کاغذ که رنگ قرمز نشان از افزایش و سبز نشان از کاهش قیمت‌ها دارد؛ جالب اینکه در اکثر نوع کاغذ رنگ قرمز مشاهده می‌شود.

 

بر اساس این جدول در سطر اول کاغذ تحریر با قیمت 90 هزار تومان درج شده که نشان از افزایش وجود بحران در این کالای سفید را گوشزد می‌کند.

رنگ قرمز در اکثر نقاط این جدول آماری نشان از روزهای آشفته در بازار خرید و فروش کاغذ دارد  که به صورت هفتگی و ماهانه محاسبه شده و در ماه‌های اخیر همیشه فلش جدول سیر صعودی را نشان داده است.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۱۲ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ دوازدهم مهرکلیدها : کاغذ افزیش قیمت بازار


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: