در چهارمین دوره صورت می گیرد
تقدیر از برگزیدگان مسابقات صنعت چاپ قم؛ فردا


در این دوره از مسابقات بیش از 250 اثر در رشته ای پیش از چاپ، چاپ و صحافی و مدیریت پروژه های چاپی به دبیر خانه ارسال شده بود و هیات داوران 17 اثر را به عنوان آثار برگزیده این دوره برگزیدند

چهارمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ قم فردا با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

به گزارش اخبار چاپ، در این دوره از مسابقات بیش از 250 اثر در رشته های پیش از چاپ، چاپ و صحافی و مدیریت پروژه های چاپی به دبیر خانه ارسال شده بود و هیات داوران 17 اثر را به عنوان آثار برگزیده این دوره برگزیدند.

هیات داوران این دوره متشکل از رضا رضایی، احمد فروزیده، مسعود فرشی فرید و حمیدرضا حسن تهرانی پس از بررسی همه آثار ارسالی به دبیرخانه در حوزه گراور 4 اثر، در حوزه پیش از چاپ ولیتوگرافی 4 اثر و در حوزه چاپ و صحافی 4 اثر را به عنوان آثار برگزیده این دوره انتخاب کردند.

یکی از آثار برگزیده در حوزه چاپ و صحافی کتاب " راه را باید رفت" شامل رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

در حوزه مدیریت پروژه های چاپی هم هیات داوران 3 اثر را برگزیدند.

هیات داوران این دوره از مسابقات یک اثر را در حوزه چاپ دیجیتال به عنوان اثر برگزیده انتخاب کرد و یک نفر طراح حوزه چاپ را شایسته عنوان طراح برگزیده این دوره از مسابقات دانست.

هیات داوران این دوره روز گذشته در محل مجتمع شهید کلهری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قم کار بررسی آثار این دوره را به پایان رساندند.

مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات جشنواره صنعت چاپ استان قم فردا( سه شنبه) همزمان با مراسم پایانی جشنواره صنعت چاپ استان برگزار می شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۱۰ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ دهم مهرکلیدها : جشنواره چاپ قم


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: