شایعه سرانجام به واقعیت پیوست
دلار۳۰۰۰ تومانى شد


مرکز مبادلات ارزی قیمت دلار را برای امروز( دوشنبه) 2672 تومان اعلام کرده است و این به این معنی است که بازار نباید انتظار پایین آمدن قیمت دلار طی روزهای آتی را داشته باشد.

پس از کش وقوس های فراوان سرانجام شایعه دلار 3 هزار تومانی به واقعیت پیوست وروز گذشته این ارز از مرز 3 هزار توامن هم گذشت.

دلار که از یک ماه گذشته تلاطم های بسیاری را تجربه کرده بود و در روز قیمت خود را بالا می کشید روز شنبه را با قیمت 2800 تومانی به پایان رساند و روز یکسنه بنای بالاتر رفتن گذاشت. به گونه ای که تا ظهر روز یکشنبه خود را به 3 هزار تومان رساند و تا پایان روز به 3050 تومان هم رسید.

این روند در پایان روز با حدود 3 هزار تومان پایان یافت و امروز ( دوشنبه)احتمالا روند خود را ادامه خواهد داد.

بر همین اساس  قیمت یورو به۳۹۱۰ تومان، پوند ۴۷۱۰ تومان و درهم ۸۰۵ تومان در روز گذشته رسید.

این در حالی بود که مرکز مبادلات تازه تاسیس ارز قیمت دلار را 2460 تومان اعلام کرده بود.

این مرکز قیمت دلار را برای امروز( دوشنبه) 2672 تومان اعلام کرده است و این به این معنی است که بازار نباید انتظار پایین آمدن قیمت دلار طی روزهای آتی را نداشته باشد.

سكه تمام بهار آزادى به یك میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اخبار چاپ ظهر روز یكشنبه قیمت هر قطعه سكه تمام طرح جدید و قدیم به یك میلیون و ۱۶۲هزار تومان، نیم سكه به ۵۸۱ هزار تومان، ربع سكه به ۲۹۱ هزار تومان، سكه گرمى به ۱۵۲ هزار تومان، هر گرم طلاى ۱۸ عیار به ۱۱۷ هزار و ۷۳۰ تومان و هر اونس طلا در بازار جهانى به ۱۷۷۲ دلار رسید.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۱۰ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ دهم مهرکلیدها : دلار یورو بازار


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: