سمینارهای تخصصی جشنواره صنعت چاپ برگزار می شود


بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه چاپ دیجیتال، بررسی تالیفات آموزشی و دانشگاهی صنعت چاپ، تبیین انتظارات مشتریان از صنعت چاپ و بررسی مسایل حقوقی و قوانین موجود در صنعت چاپ از موضوع‌هایی‌اند که در این نشست‌ها با حضور استادان و صاحب‌نظران صنعت چاپ و نشر مطرح می‌شوند.

دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ با هدف استفاده از نظرات کارشناسان حوزه چاپ و نشر برای رفع مشکلات موجود در این حوزه به برپایی سلسله نشست‌های «علمی، تخصصی و تبیین چالش‌‌های صنعت چاپ و نشر» اقدام می‌کند.

به گزارش اخبار چاپ ، یوسف افراش، سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه چاپ دیجیتال، بررسی تالیفات آموزشی و دانشگاهی صنعت چاپ، تبیین انتظارات مشتریان از صنعت چاپ و بررسی مسایل حقوقی و قوانین موجود در صنعت چاپ از موضوع‌هایی‌اند که در این نشست‌ها با حضور استادان و صاحب‌نظران صنعت چاپ و نشر مطرح می‌شوند.

وی با بیان این‌که برپایی این نشست‌ها از مهرماه به صورت برگزاری یک نشست در هر هفته، آغاز می‌شود و تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: پیش‌بینی شده است که سلسله نشست‌های «علمی، تخصصی و تبیین چالش‌‌های صنعت چاپ و نشر» یا در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب با حضور علاقه‌مندان به حوزه صنعت چاپ و نشر برگزار شوند.

سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ضرورت برپایی نشست‌های «علمی، تخصصی و تبیین چالش‌‌های صنعت چاپ و نشر» در حوزه آثار مکتوب این صنعت توضیح داد: برگزاری چنین نشست‌هایی زمینه آگاهی از تالیفات موجود در حوزه صنعت چاپ و نشر را با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها فراهم می‌کنند. همچنین این نشست‌ها باعث می‌شوند تا مولفان متوجه شوند در چه بخش‌هایی از این صنعت تاکنون تالیف اثر صورت نگرفته تا نسبت به ارایه آثار متعدد اقدام کنند.

افراش در پایان گفت: دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ اکنون در حال انجام مقدمات برپایی سلسله نشست‌های «علمی، تخصصی و تبیین چالش‌‌های صنعت چاپ و نشر» است. این هفته جدول زمان‌بندی برگزاری این نشست‌ها ارایه می‌‌شود.
منتشر شده توسط خبرگزاري ايبنا در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۸ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هشتم مهرکلیدها : افراش جشنواره صنعت چاپ سمينارهاي تخصصي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: