برای چاپ ذره بینی با کیفیت بالا
هایدلبرگ،نرم افزار به بازار فرستاد


اخبار چاپ:گروه صنعتی هایدلبرگ برای چاپ ذره‌بینی با كیفیت بالا نرم‌افزار تازه ای روانه بازار می کند.این شرکت، اعلام كرده است با این تكنولوژی زمان لازم برای آمادگی نهایی كار، كوتاه تر خواهد شد.

به گزارش اخیار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، هایدلبرگ اعلام كرده است ویرایشگر نمایشی جدیدش موسوم به پرینكت (Prinect) به كمك تكنولوژی سوپراستر سی تی پی (CtP Suprasetter) ، چاپخانه‌ها را قادر می‌سازد از بهترین نوع چاپ ذره‌بینی بهره‌مند شوند. كاربران می‌توانند صفحه‌هایی با لنزهای دقیق خلق كنند تا تصاویری بدون موج ذره‌بینی چاپ كنند و ضمنا یك الگوریتم وجود دارد كه تضمین می‌كند خطوط صفحه همیشه دقیقا با لنزهای فیلم منطبق است.
این نرم‌افزار همچنین در قسمتی از عملكرد خود تكرار را در صفحه ممكن می‌سازد و تضمین می‌كند هر تكرار دقیقا مشابه باشد و در نتیجه از فیلم ذره‌بینی گرانقیمت نهایت استفاده به عمل آید.
بنابر این گزارش،نرم افزار، دستور عمل دقیق و مشخصی را خلق می‌كند كه در آن همه كلیدها از پیش تعیین شده و دقیق است و به این صورت منابع بالقوه خطا حذف  و این منجر به كوتاه شدن زمان آمادگی نهایی كار، كیفیت بالا و حداقل اتلاف كاغذ می‌شود و ضمنا تغییرات دقیقه نودی هم امكان‌پذیر است. اصلاحات به صورت اتوماتیك انجام می‌گیرد و برای كارهای بعدی در حافظه ثبت می‌شود.
به گزارش اخبار چاپ،مارك ایلن‌فلت، یكی از مدیران هایدلبرگ در این رابطه می‌گوید: "در سایه استفاده از این سیستم چاپخانه‌ها می‌توانند از تولیدی قابل اطمینان لذت ببرند. دیگر لازم نیست مشتریان ما روی آزمایش‌های لابراتواری و چاپ‌های تستی وقت بگذارند. به جای آن می‌توانند مطمئن باشند كه دقت دستگاه منجر به تولید محصولی با كیفیت بالا خواهد شد. با كمك و آموزش هایدلبرگ هم تازه‌كاران و هم متخصصین می‌توانند به زودی از نتایج عالی لذت ببرند."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۲۷ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هفتم مردادکلیدها : CtP Suprasetter هایدلبرگ نرم افزار


علي

از خبر شما متشكرم





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: