ذكایی
برگزاری دومین نمایشگاه تقویم و سررسید از 6 تا 9 دی


مدیر اجرایی «نمایشگاه تقویم، سررسید و روزشمار» از برگزاری دومین دوره این نمایشگاه در فاصله 6 و 9 دی‌ماه امسال خبر داد.

اخبار چاپ : جلال ذکایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: کارهای ستادی مربوط به دومین دوره این نمایشگاه انجام شده و تنها منتظر پاسخ مسئولان در مورد مکان درخواستی برای برگزاری آن هستیم.

 

وی درباره تغییر بازه زمانی برپایی این نمایشگاه افزود: دوره اول نمایشگاه اواخر دیماه بود و ما با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان در مورد به عقب کشیدن بازه زمانی برای جذب سفارش و تولید سررسید‌ها در فرصت مناسب تا پیش از پایان سال، تصمیم گرفتیم نمایشگاه را در دهه اول دیماه برگزار کنیم.

 

مدیر اجرایی «نمایشگاه تقویم، سررسید و روزشمار» همچنین با اشاره به درخواست متقاضیان شرکت در این نمایشگاه برای در اختیار قرار دادن فضایی دو برابر فضای نمایشگاه سال قبل گفت: ما برای این دوره محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (بوستان گفتگو) را به عنوان مکان برگزاری دومین دوره این نمایشگاه درخواست کرده‌ایم و منتظر این استعلام هستیم.

 

ذکایی، نبودن این مکان در طرح ترافیک تهران و نیز فضای کافی و همسان بودن طبقات محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری را به لحاظ شکلی از ویژگی‌های این مکان برشمرد و از اعلام فراخوان ثبت نام برای حضور در دومین دوره این نمایشگاه بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

وی همچنین با اشاره به ناهمسانی زمانی تقویم ایرانی با میلادی، احتمال حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه و برپایی آن را به صورت بین‌المللی منتفی دانست.

 

به گفته مدیر اجرایی دومین «نمایشگاه تقویم، سررسید و روزشمار» در این نمایشگاه یک مسابقه دانشجویی با هدف طراحی تقویم و سررسید برگزار خواهد شد که بعد از پایان ماه مبارک رمضان، فراخوان آن به دانشگاه‌های گرافیک کشور اعلام خواهد شد.

 

نخستین دوره نمایشگاه «تقویم، سررسید و روزشمار» سال گذشته از 21 تا 24 دی‌ماه و با حضور 64 شرکت داخلی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۱۰ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: