محسن یگانه كاری
برگزاری کنگره به مناسبت بیستمین سال فعالیت انجمن


مدیر اجرایی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از برگزاری کنگره‌ای به منظور بازنگری در اهداف این انجمن در بیستمین سال فعالیت آن خبر داد.

اخبار چاپ : محسن یگانه‌کاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سپری شدن 20 سال از آغاز فعالیت انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان گفت: انجمن در سال 89 وارد بیستمین سال فعالیت خود شد و با سپری شدن این مدت نیاز بود یک بازنگری اساسی در اهداف، فعالیت‌ها و عملکرد انجمن صورت گیرد.

 

وی افزود: به همین بهانه انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان تصمیم گرفته، کنگره‌ای را در نیمسال دوم برگزار کند، اما هنوز درباره جزئیات این کنگره و از جمله و زمان و مکان و سخنرانان آن، تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

 

مدیر اجرایی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان تاکید کرد: این کنگره ارتباطی به مجمع عمومی سالیانه انجمن ندارد و صرفاً به مناسبت بیستمین سال فعالیت انجمن برپا خواهد شد.

 

انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان که نهادی غیرانتفاعی و فعال در زمینه نشر کتاب‌های این حوزه است، فعالیت خود را در سال 1369 با 13 عضو آغاز کرد و در حال حاضر حدود 60 عضو دارد. نادر قدیانی، علی زارع‌زاده و مجید مَجری‌سازان طوسی، محسن طائب و محمدرضا توکل صدیقی اعضای هیئت مدیره این انجمن را تشکیل می‌دهند.

 

برگزاری جشنواره «کتاب برتر» از جمله فعالیت‌های این انجمن است که چهارمین دوره آن پاییز سال 88 برگزار شد. انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان بهمن ماه 88 و پس از 14 سال دومین نمایشگاه کتاب کودک را در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کرد. 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۱۰ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: