سازمان همیاری اشتغال
صنایع چاپ از عناوین فهرست استاندارد مشاغل است


مدیر شعبه سازمان همیاری اشتغال در شیراز گفت: برخی عناوین موجود در فهرست استاندارد مشاغل مهارت آموزی شامل تكنولوژی فرهنگی، صنایع چاپ، كشاورزی و مدیریت صنایع است.


اخبار چاپ : ایرج شهریوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برخی عناوین موجود در فهرست استاندارد مشاغل مهارت آموزی شامل تكنولوژی فرهنگی، صنایع چاپ، امور باغی و دامی، كشاورزی، هتل داری، هنرهای تجسمی، گردشگری و مدیریت منابع است.

 

وی افزود: همچنین شعبه سازمان همیاری اشتغال كار برنامه ریزی و اجرای سمینارهای مختلف و ارایه راهكارهای اشتغال دانش آموختگان را پیش بینی كرده است.

 

مدیر شعبه سازمان همیاری اشتغال در شیراز خاطرنشان كرد: همچنین تبلیغات پیرامون انعكاس عمومی و فراخوان جهت شركت در كلاس های آموزشی و تامین و تحقق سهم سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی در زمینه افزایش آمار اشتغال بیكاران دانش آموخته در سال 90 در دست برنامه ریزی تهیه و اجرا است.

 

سلسله سمینار های آشنایی با قوانین و مقررات كار با حضور مدیران ، كارشناسان و مشاوران زبده و با تجربه در زمینه كار و مقررات مربوط به اشتغال دانش آموختگان با عنوان "بیكار محترم" از سوی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی شعبه فارس آغاز شد.

در این برنامه مهندس بیاری از مشاوران و كارشناسان شناخته شده اداره كل كار و امور اجتماعی استان فارس به تشریح روش ها و دستورالعمل های مربوط به اشتغال در عرصه های مختلف پرداخت . همچنین دانشجویان شركت كننده در این برنامه با فعالیت و چگونگی پیشرفت و موفقیت دو نفر از كارآفرینان پیشگام در آموزش های كارآفرینی و مهارت های كسب و كار آشنا شدند و با آنان به تبادل نظر پرداختند .

اجرای مسابقه علمی ، فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه های این سمیپنار بود كه با مشاركت مركز جامع علمی كاربردی جهاد دانشگاهی شیراز و در مورخه سه شنبه 24/3/1390 برگزار گردید و مورد استقبال جمع كثیری از دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفت . ایرج شهریوری مدیر شعبه سازمان همیاری اشتغال در شیراز همچنین اعلام كرد : این شعبه برنامه ریزی و اجرای سمینار هایی با موضوعاتی نظیر بازیافت منابع موجود ، طب سنتی و گیاهان دارویی و شناسایی و ارایه راهكارهای اشتغال دانش آموختگان در زمینه های مشابه را پیش بینی نموده و به مرحله اجرا در می آورد . وی گفت : سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی شعبه فارس دور جدیدی از معرفی و برگراری آموزشهای مهارت آموزی با هدف توسعه ، تقویت و گسترش مشاغل خانگی و خود اشتغالی را در سه ماهه 1390 آغاز نموده است.

شعبه اشتغال با تشكیل گروه های كارشناسی مجرب و كارآفرین و همچنین با بهره گیری از رویكرد توسعه خلاقیت های شغلی و با بررسی مشاغل موجود موفق به شناسایی ، تعریف و معرفی مشاغل و مهارت های جدید گردیده است. شهریوری ادامه داد : برخی عناوین موجود در فهرست "استاندارد مشاغل مهارت آموزی" شامل تكنولوژی فرهنگی ، صنایع چاپ، كشاورزی ، امور باغی و دامی ، هتل داری ، هنرهای تجسمی ، گردشگری و مدیرت صنایع است . تبلیغات پیرامون انعكاس عمومی و فراخوان جهت شركت در این آموزشها و تامین و تحقق سهم سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی در زمینه افزایش آمار اشتغال بیكاران دانش آموخته ، در سال 1390 در دست برنامه ریزی ، تهیه و اقدام است.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ يکشنبه ۹ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ نهم مردادکلیدها : سازمان همياري اشتغال صنايع چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: