گردهمایی معرفی برنامه های جشنواره صنعت چاپ/3
برخی چاپخانه ها به کیفیت بها نمی دهند


اخبار چاپ:مدیر کمیته روابط عمومی بخش مسابقات نهمین جشنواره صنعت چاپ در گردهمایی معرفی برنامه های مسابقات تخصصی این جشنواره که دیروز (25 مرداد) در هتل لاله برگزار شد،گفت: آگاهی مصرف کنندگان از مشخصات کیفی، جلو خرابی محصولات چاپی را می گیرد.

به گزارش اخبار چاپ،بهرام عفراوی افزود: مصرف کنندگان صنعت چاپ گروه صاحب محصول یا کالایی هستند که در یک بسته یا فرم چاپی قرار می گیرد. این گروه بخش عمده ای از سفارشات چاپی را به واحدهای چاپی ارائه می دهند و چاپخانه ها از این امکان استفاده می کنند تا کار خود را عرضه کنند.
وی افزود: برخی از چاپخانه ها محصولات خوبی ارائه می کنند و برایشان اهمیت دارد که کارشان کیفیت مطلوب داشته باشد اما از طرف دیگر چاپخانه هایی وجود دارند که به صورت عمده کار می کنند و به کیفیت بهای چندانی نمی دهند. در این میان حلقه مفقوده ای وجود دارد که پس از جشنواره هشتم به آن توحه شده است و آن پیش رفتن بخش مسابقات به سوی محصول محوری است که امیدواریم در پی آن بتوانیم به کیفیت در کارهای چاپی درست یابیم.
عضو کمیته برگزاری نهمین جشنواره صنعت چاپ درباره اهدا جایزه به مصرف کنندگان و سفارش دهندگان کارهای چاپی نیز گفت: این مساله باعث می شود که آنها تشویق شوند و دانش خود را از مشخصات کارهای چاپی خوب بالا ببرند. برنده شدن آنها در بخش مسابقات صنعت چاپ به دلیل اینکه کار با کیفیت تحویل گرفته اند، می تواند به رشد کیفیت در صنعت چاپ بینجامد.
عفراوی در پایان گفت: با آگاهی سفارش دهندگان از مشخصات کار باکیفیت، جلوی بسیاری از خرابی ها گرفته می شود و چرخه کار صنعت چاپ به سوی کیفیت پیش می رود.

 
در همین رابطه:
یگانه:معیارهای کیفیت در صنعت چاپ تدوین می شود 
نگاه تشریفاتی نداریم//از بانوان فعال حوزه چاپ تقدیر می کنیم

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۶ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و ششم مردادکلیدها : عفراوی جشنواره مسابقات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: