ساخت بزرگترین چاپخانه بخش خصوصی خاورمیانه در خوانسار
انتشارات بین المللی گاج بزرگترین چاپخانه خاورمیانه را راه اندازی می كند


این چاپخانه تحت عنوان «شركت چاپ و نشر ویسنا ویژن قلم» در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع و با اعتباری افزون بریك هزار و 300 میلیارد ریال با اشتغال زایی بیش از 400 نفر و چاپ بیش از 90 میلیون نسخه كتاب و مجله در شهرستان خوانسار به بهره برداری خواهد رسید.


 

اخبار چاپ : فرماندار شهرستان خوانسار گفت: ساخت بزرگترین چاپخانه خاورمیانه در شهرستان خوانسار که از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری آغاز شده همچنان ادامه دارد.

سید محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: به منظور افزایش اشتغال‌زایی در شهرستان خوانسار، طرح احداث بزرگترین چاپخانه خاورمیانه که کلنگ ساخت آن با حضور وزیر صنایع و معادن در سال گذشته به زمین زده شد به اجرا در خواهد آمد.

 

وی اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت حدود 42 هزار متر است که در شش ماهه نخست سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این چاپخانه روزانه حدود 300 تن کاغذ وارد این واحد صنعتی و 300 تن کاغذ از آن خارج می‌شود، گفت: همین میزان چاپ به ترانزیت بیش از 90 تریلی در روز در محورهای مواصلاتی این شهرستان منجر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی کارخانه نگین فولاد در شهرستان خوانسار زمینه اشتغال 700 نفر به صورت مستقیم در شهرستان فراهم خواهد شد، ادامه داد: این واحد صنعتی سال گذشته و با حضور وزیر صنایع و معادن در زمینی به مساحت 50 هکتار کلنگ‌زنی شد.

 

محمدی افزود: حجم سرمایه‌گذاری این طرح صنعتی 110 میلیارد تومان برآورد شده است که زمینه اشتغال غیرمستقیم سه هزار نفر را نیز فراهم خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه فولادسازی از اردیبهشت‌ماه‌سال‌جاری آغاز شده است.

 

فرماندار خوانسار تصریح کرد: کارخانه فولادسازی و بزرگترین چاپخانه خاورمیانه در شهرستان خوانسار، از مهاجرت ساکنان حدود چهار روستا جلوگیری خواهد کرد و زمینه اشتغال مطلوبی برای جوانان این شهرستان فراهم می‌کند.

 

وی بیان داشت: 27 طرح صنعتی و نیمه صنعتی در شهرستان خوانسار دردست اقدام است که برخی از آنها به پایان رسیده است به گونه‌ای که پروژه‌های نیمه تمام صنعتی شهرستان تا دوسال آینده به بهره‌برداری و پایان خواهند رسید.

 

محمدی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های صنعتی شهرستان خوانسار نرخ بیکاری این شهرستان را تا دو سال آینده به صفر خواهد رساند، اضافه کرد: با راه‌اندازی کارخانه‌فولادسازی علاوه بر تامین اشتغال مورد نیاز شهرستان نیروهای مازاد مورد نیاز از دیگر شهرستان‌هاس همچوار خوانسار تامین و مشکل بیکاری آنها نیز رفع می‌شود.

 

این چاپخانه تحت عنوان «شركت چاپ و نشر ویسنا ویژن قلم» با توانایی چاپ بیش از 90 میلیون نسخه كتاب و مجله در شهرستان خوانسار به بهره برداری خواهد رسید.

 

ابوالفضل جوكار سرمایه گذار این طرح گفت: دستگاه های مربوط به این چاپخانه خریداری شده و برای احداث كارخانه كاغذ سازی 12 هزار مترمربع زمین دیگر نیاز است.

 

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ چهارشنبه ۵ مرداد


شهروند

باسلام چرا گارخانه چاپ خوانسار راه اندازی نمی شود؟





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: