معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد برگزار می‌كند
اولین همایش معاونین و كارشناسان فرهنگی ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها


اولین همایش معاونین و كارشناسان فرهنگی ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر كشور با حضور بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 5 تا 6 مردادماه سال جاری در شهر ساری برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ معاونت امور فرهنگی اولین همایش معاونین و كارشناسان فرهنگی ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به همت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌كند .

بنابراین گزارش؛ این همایش دو روزه با هدف جمع‌بندی مسائل و پیشنهادات نمایندگان ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر كشور در جهت اجرای هرچه مطلوب‌تر تفاهم‌نامه‌های فعالیت‌های فرهنگی فی‌مابین معاونت امور فرهنگی و ادارات كل ارشاد استان‌ها است .

این گزارش می‌افزاید؛ در این گردهمایی، مدیران ستادی معاونت امور فرهنگی با حضور در همایش علاوه بر تشریح و تبیین شیوه‌نام‌های اجرایی تفاهم‌نامه‌ها، وظایف و مأموریت‌های حوزه فعالیت‌ خود، به سؤالات و ابهامات معاونین فرهنگی و كارشناسان ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها پاسخ خواهند داد .

دومین همایش معاونین و كارشناسان فرهنگی و ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و مشاوران ستادی معاونت  از 5 تا 6 مردادماه سال جاری در شهر ساری برگزار می‌شود .

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ چهارشنبه ۵ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: