انصراف از شركت در نمایشگاه
هزینه‌های بالا مانع حضور ایران در نمایشگاه اگروفود اربیل می‌شود


به دلیل هزینه‌های بالا برای سفر و اقامت در اربیل عراق در حال حاضر ایجاد پاویون ایران در نمایشگاه اگروفود 2011 اربیل منتفی شده و در صورت در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه این مذاکرات از سر گرفته می‌شود.

اخبار چاپ : به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران مذاکراتی با دست‌اندرکاران نمایشگاه 2011 اگروفود اربیل عراق انجام داده بود که بر اساس آن شرکت‌های ایرانی بتوانند با دریافت تسهیلاتی در این نمایشگاه شرکت کنند. همچنین صحبت‌هایی به منظور ایجاد پاویون ایران در این نمایشگاه انجام گرفته بود که به دلیل هزینه زیاد این مذاکرات به نتجیه نهایی نرسید.

 

از آنجا که سفر هوایی مستقیم از ایران به اربیل امکان‌پذیر نیست هزینه حمل و نقل این سفر و همچنین اسکان در اربیل برای شرکت‌کنندگان ایرانی زیاد خواهد بود و دست‌اندرکاران نمایشگاه نیز تخفیف ویژه‌ای برای این حضور در نظر نگرفته‌اند در نتیجه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران فعلا از رایزنی برای تشکیل پاویون کشورمان در اگروفود 2011 اربیل صرفنظر کرده است.

 

البته در صورت همکاری بیشتر طرف عراقی این امکان هست که باردیگر مذاکرات از سر گرفته شود.

 

بازار چاپ و بسته‌بندی کشور عراق از فرصت‌های مهم برای ایران محسوب می‌شود که شرکت در نمایشگاه‌ها می تواند نخستین گام برای ارتباط و تعامل دوسویه باشد.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۲۷ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: