با برگزاری نخستین نشست با حضور اعضا
حضور گسترده انجمن برای حمایت از توسعه صنعت چاپ کلید خورد


جمعی از فعالان و اساتید دانشگاهی حوزه چاپ با برگزاری نشستی ، فعالیت انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به عنوان یک نهاد مردمی، فعال و تاثیرگذار در این صنعت را کلید زدند.

به گزارش اخبار چاپ در این نشست که با حضور اساتید دانشکده های چاپ و چند نفر از اعضای هیات مدیره انجمن برگزار شد،  بر عملی شدن رویکردهای آموزشی، و پژوهشی و اطلاع رسانی انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ به عنوان تنها نهاد تخصصی این حوزه  تاکید شد.

در این نشست میثم حشمت خواه ، مدیر عامل انجمن با ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن در یکسال گذشته  از حضور این انجمن در نمایشگاه های داخلی و خارجی و برگزاری دو دوره آموزشی پرینت پروموشن در تهران و مشهد به عنوان فعالیت های شاخص انجمن نام برد.

شرکت کنندگان دراین نشست که علاوه بر عضویت در انجمن ، به عنوان بخشی از برگزیدگان دوره آموزشی پرینت پروموشن در شهریور ماه به آلمان اعزام خواهند شد ، حضور فعال انجمن در  برگزاری برنامه های آموزشی و پژوهشی براساس اهداف اعلام شده  را خواستار شدند.

در این نشست اعضای هیات مدیره انجمن با ارائه گزارشی از فعالیت بخش عضویت  ، پذیرش عضویت بیش از 100 نفر از فعالان حوزه چاپ را از این جمله دانستند و خواستار حضور اعضا در فعالیت های انجمن شدند.

در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک مجمع عمومی انجمن تشکیل و با برگزاری انتخابات، هیات مدیره جدید برای هرچه پویا ترشدن انجمن تشکیل شود.

جلال ذکایی از اعضای هیات مدیره انجمن با اشاره به این که هیات مدیره کنونی برای سروسامان دادن به اوضاع و تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب تشکیل شده و با برگزاری انتخابات در مجمع عمومی، مدیریت را به هیات مدیره منتخب واگذار خواهد کرد از همه اعضای انجمن خواست تا در برنامه های انجمن حضوری فعال داشته باشند.

اساتید شرکت کننده در این نشست نیز با اشاره به این که برگزاری دوره پرینت پروموشن از ابتدا به نام و با حمایت انجمن کلید خورد ، خواستار تثبیت جایگاه انجمن به عنوان یکی از مهم ترین مراکز برای اجرا و انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی شدند.

اساتید برگزیده و برگزیده نشده دوره پرینت پروموشن در آلمان در این نشست با انتقاد از نبود شفافیت در انتخاب  اساتید، مشخص نبودن دروس و برنامه های دوره در آلمان و هزینه نامعقول این دوره ، خواستار اعمال نظر دستگاه های مسئول براساس قوانین و مقررات موسسه پرینت پروموشن شدند.

این اعضا انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ را به عنوان خانه فعالان ومتخصصان این حوزه دانستند و شکوفایی انجمن در فعالیت های مورد نظر در آینده نزدیک را وعده دادند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۲۷ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: