روزهای پركار برای دفتر امور چاپ
آموزش صنعت چاپ در همه استانها گسترش می یابد


دفتر امور چاپ در هفته گذشته روزهای پركاری را پشت سر گذاشت . پس از برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ دفتر امور چاپ برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده سالیانه خود ، حركت پر شتابی را آغاز نموده است .

 

اخبار چاپ : دفتر امور چاپ در هفته گذشته روزهای پركاری را پشت سر گذاشت . پس از برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ دفتر امور چاپ برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده سالیانه خود ، حركت پر شتابی را آغاز نموده است .

نشست بهمن دری معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ با اعضای هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه داران تهران از جلسات مهم برگزار شده در این هفته بود كه در آن موضوعات مختلف برای توسعه و نوسازی صنعت چاپ ، مالیات و غیره طرح گردید .

جلسه هماهنگی جشنواره صنعت چاپ كه با حضور یوسف افراش ، رضایی رییس هیات داوران مسابقات جشنواره چاپ ، رمضانی معاون فرهنگی و هنر استان قزوین ،  شفیعی ها ، مدیر كل فرهنگ و ارشاد استان ، میرزایی كارشناس چاپ استان ، جلیلیان رییس اتحادیه چاپخانه داران استان قزوین و مسعود فرشی فرید دبیر مسابقات جشنواره چاپ در دفتر امور چاپ برگزار گردید . در این جلسه نیز موضوع آموزش و برگزاری مسابقات چاپ استانی و هماهنگی های مربوط به روز صنت چاپ در 11 شهریور مطرح گردید.

كنفرانس مدیریت كیفیت و جلسه هماهنگی آن با اتحادیه ها و دفتر امور چاپ نیز در هفته گذشته در دفتر امور چاپ برگزار گردید و قرار است این كنفرانس با همكاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه برگزار گردد .

نشست یوسف افراش با استادان منتخب دوره پرینت پروموشن نیز جهت معرفی برنامه های این دوره در آلمان در دفتر امور چاپ برگزار شد و سیامك دری مجری دوره سوم پرینت پروموشن كه قرارا است به مدت یك ماه در كشور آمان برگزار گردد به معرفی جزییات این دوره آموزشی پرداخت . در این جلسه نیز محور بحث های مطرح شده بر استفاده از اساتید آموزش دیده بعد از گذراندن دوره بود كه یوسف افراش با تاكید بر موضوع آموزش ، آنرا مهم توصیف نمود و عنوان نمود كه نوسازی صنعت چاپ بدون آموزش نیروی انسانی و ترتبیت نیروی آموزش دیده ماهر امكان پدیر نخواهد بود .

این فعالیتها در حالی صورت می گیرد كه هنوز بودجه های مصوب در اختیار این دفتر قرار نگرفته است و نشان از عزم دفتر امور چاپ در پیاده سازی بهتر و به موقع برنامه های سالیانه دارد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۱۸ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ هجدهم تيرکلیدها : دفتر امور چاپ برنامه ريزي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: