دوره های آموزشی پرینت پروموشن / بیژن درویش
رویکرد دوره های آموزشی باید مسائل روز صنعت چاپ باشد


برای تامین هزینه های چنین دوره ها یی می توان از شیوه ی تفاهم نامه های متقابل بهره گرفت به گونه ای که انجمن های خارجی در برخی موارد هزینه های حضور اساتید ایرانی را در کشور خود به عهده می گیرند که این روش نیز در مورد موسسه پرینت پروموشن تا آنجایی که بنده اطلاع دارم رایج است .

 

اخبار چاپ : مهندس بیژن درویش، مدیرگروه چاپ مرکز شماره 1 فرهنگ و هنرو مدیربرنامه ریزی دوره های آموزشی صنعت چاپ در وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ گفت: برگزاری دوره های پرینت پرموشن  در زمینه  ارتقاء دانش صنعت چاپ کشوربسیار عالی است اما  متاسفانه مدتی است که از این مسئله فاصله گرفته وجنبه های تبلیغاتی آن پر رنگ تر شده است. برای آموزش بهتر و تخصصی تر باید افرادی را انتخاب کنیم که  متخصص تر باشند و با زبان انگلیسی آشنا یی کامل داشته  باشند تا پس از طی این دوره های آموزشی بتوانند بیشترین استفاده و بهترین بهره  را به صنعت چاپ برسانند.

وی در مورد هزینه های این دوره های آموزشی گفت: برای تامین هزینه های چنین  دوره ها یی می توان از شیوه ی تفاهم نامه های متقابل بهره گرفت به گونه ای که انجمن های خارجی در برخی موارد هزینه های حضور اساتید ایرانی را در کشور خود به عهده می گیرند که این روش نیز در مورد موسسه پرینت پروموشن تا آنجایی که بنده اطلاع دارم رایج است . هر ساله دوره های آموزشی تربیت اساتید از سراسر جهان به صورت رایگان برای کشورهای در حال توسعه برگزار می شود .

وی با تاکید بر در نظرگرفتن تخصص اساتید برای حضوردر دوره های آموزشی پرینت پرموشن نیز اظهار داشت:مسئولان برگزاری این دوره ها باید افرادی را انتخاب کنند که به زبان مسلط بوده  و پس از گذراندن دوره های آموزشی جدیدترین دانش روز چاپ جهان را به کشور انتقال داده و در دانشگاه های کشورپیاده سازی کنند.،در واقع بازده و خروجی خوب و مناسب دوره ها ی آموزشی بیشترین درجه اهمیت را دارد.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۱۱ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ يازدهم تيرکلیدها : مهندس بیژن درویش دوره های پرینت پرموشن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: