گزارش پایانی نمایشگاه interpack 2011
موفق ترین دوره تا به امروز
سه چهارم از 000/166 بازدیدکننده این دوره نمایشگاه اینترپك را فعالان اقتصادی تصمیم گیرنده تشکیل دادند.
Interpack 2011 در حالی به پایان رسید که در تاریخ 53 ساله مهم ترین نمایشگاه های تجاری بسته بندی و صنایع وابسته در جهان، از موفق ترین رویدادهای نمایشگاهی است. این رویداد با حضور 2700 غرفه گذار از 60 کشور جهان در 19 سالن مرکز نمایشگاهی دوسلدورف در تاریخ 18-12 مه 2011 برابر با 28-22 اردیبهشت ماه 1390 برگزار شد.
غرفه گذاران interpack 2011 با یک روحیه بسیار عالی از جلساتی پر بار با بازدید کنندگان سود آور خبر دادند و گفتند که بسیاری از آنها سفارشات ویژه ای داشتند که انتظار می رود سود فراوانی را به همراه داشته باشد. در میان آنها فعالان اقتصادی تصمیم گیرنده بیشتر به چشم می خورد.
کریستین ترامان، ریاست نمایشگاه interpack 2011 و مدیر عامل نمایشگاه Multive Sepp Haggenmuller گفت : در غرفه ما، بازدید کنندگان علاقه زیادی به محصولات ما نشان می دادند. ما 30٪ افزایش بازدیدکننده نسبت به سال 2008 داشتیم که شامل مسئولان خرید مدیران ارشد(فعالان اقتصادی)، تولید کنندگان برند و بسیاری مشتریان بالقوه جدید بودند. نظر بسیاری دیگر از غرفه گذاران نیز به همین ترتیب بوده است.
Interpack یک روند اقصادی مثبت و ثابتی را در نمایشگاه خبر می دهد .
نتایج نظر سنجی از بازدید کنندگان نشان می دهد که غرفه گذاران از این نمایشگاه بهره برده اند. نکته منحصر به فرد در این رویداد افزایش قابل توجه خریداران تصمیم گیرنده نسبت به نمایشگاه گذشته در سال 2008 می باشد. تقریباً سه چهارم بازدید کنندگان تجاری به طور کاملاً استثنایی از مدیران و فعالان اقتصادی بودند.
000/100 نفر از 000/166 بازدید کننده های نمایشگاه، خارجی بودند که حدود 60٪ از کل بازدیدکنندگان را تشکیل می دادند. طبق آرای بازدیدکنندگان، نمایشگاه تجاریinterpack از بهترین نمایشگاه های تجاری است و بهتر از آن نمی تواند وجود داشته باشد.
وجود امنیت و راحتی موضوع ملموسی در سالن های نمایشگاه بود.
برگزاری هم زمان مسابقه آواز یورو ویژن، در برنامه بازدید تغییراتی به وجود آمد. بسیاری از کارشناسان بعد از اختتامیه مسابقه آواز که در arena در مجاورت محل نمایشگاه برگزار می شد، در روز 14 مه رسیدند.
به دلیل نوع خاص انتخاب تم های نمایشگاه و نحوه ارائه آنها، از interpack در خواست های ویژه ای شد. کیفیت بی نظیر و جهانی این تم ها، اینترپک را بیشتر از همیشه به یک مرکز ارتباطی منحصر به فرد تبدیل کرد. این یک بازخورد از شرکت های شرکت کننده و بازدید کنندگان به طور یکسان بود.