بهمن دری معاون فرهنگی وزیر ارشاد
هیئت امنا موسسه نمایشگاه‌ها را معرفی كرد


با پیشنهاد بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد و با حکم وزیر ارشاد اعضای هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی منصوب شدند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس احکام صادر شده از سوی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، محمدباقر خرمشاد رئیس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی٬ یحیی طالبیان رییس پژوهشگاه فرهنگ٬ هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، مجید حمیدزاده مدیر کل دفتر توسعه مشارکت‌های فرهنگی وهنری معاونت، علی اسماعیلی مدیرکل حوزه وزارتی، محمد حسنی مشاور راهبردی معاونت امورفرهنگی و محمد مهدی فداکار معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به‌عنوان اعضای جدید هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شدند .

 

دری با اشاره به توانایی اعضای جدید اظهار امیدواری کرد که این موسسه بتواند در حوزه فعالیت‌های نمایشگاهی چه در داخل و چه در خارج از کشور فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد و در اجرای ماموریت‌های مورد نظر معاونت امور فرهنگی در برپایی نمایشگاه‌های استانی، موضوعی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مبتکرانه و بدون وقفه عمل کند .

 

رییس هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران افزود: درصدد هستیم از این موسسه در اجرای اهداف راهبردی فرهنگی معاونت به‌وی‍ژه در حوزه حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ نماز و قرآن بهره‌برداری نماییم .

 

دو گزینه برای مدیرعاملی بنیاد ادبیات داستانی

 بهمن دری همچنین از انتخاب منوچهر اکبری به‌عنوان نایب رییس هیئت امنا بنیاد ادبیات داستانی احمد شاکری منشی و احمد وزیری بازرس قانونی بنیاد خبر داد و گفت: برای مدیرعاملی بنیاد دو پیشنهاد از سوی اعضا دریافت کرده‌ام که در جلسه بعدی هیئت امنا مدیر عامل را معرفی خواهم کرد .

 رییس هیئت امنای بنیاد ادبیات داستانی با اشاره به ویژگی‌های مدیرعامل بنیاد گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های مدیریت بنیاد باید اجرایی کردن منویات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه داستان باشد .

 

وی همچنین خلاقیت٬ شجاعت٬ برخورد مدبرانه و صادقانه را از دیگر ویژگی‌های مدیریت دانست و گفت: امیدوارم با انتخاب مدیرعاملی توانمند و کارا نسبت به تحقق اهداف پیش‌بینی شده برای این بنیاد موفق عمل کنیم .

 وی از برداشتن موانع پیش روی بنیاد خبر داد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده مجوز فعالیت رسمی بنیاد با انتخاب مدیر عامل جدید صادر خواهد شد و برای گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های آن علاوه بر اختصاص بودجه‌ای مناسب ، تغییراتی در مفاد تفاهمنامه‌های معاونت با ادارات کل ارشاد استانها داده‌ایم و جایگاه مناسبی را برای تعامل و فعالیت‌های بنیاد در استانها در نظر گرفته‌ایم .

دری در پایان ادامه داد: در نظر داریم به همت بنیاد٬ نمایشگاه تخصصی در حوزه داستان انقلاب اسلامی و کتاب‌های برتر سی سال اخیر در سال جاری برگزار کنیم و البته بخش جنبی نمایشگاه‌های استانی را به فعالیت‌های خلاقانه بنیاد در عرصه داستان نویسان انقلاب اختصاص دهیم .

  احمد خالدی عضو جدید هیئت امنای موسسه خانه کتاب

 همچنین با حکم معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احمد خالدی معاون امور بین‌الملل وزرات نفت و معاون اسبق آموزشی دانشگاه امام صادق (ع) به‌عنوان یکی دیگر از اعضای هیئت امنا موسسه خانه کتاب منصوب شد .

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۴ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ چهارم تيرکلیدها : هیئت امنا موسسه نمایشگاه‌ها بهمن دري


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: