حمیدرضا حسن تهرانی مدیر بخش عضویت انجمن حمایت
استقبال صنعت چاپ از عضویت در انجمن حمایت


حمید رضا حسن تهرانی در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ ، از مزایای عضویت در انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ نیز سخن گفت . وی بیان داشت : طرح موضوعات توسعه ای و همكاری جهت رفع مشكلات به وسیله اعضا و استفاده از موارد و نظرات كارشناسان از موضوعاتی است كه اعضا حین عضویت به آنها توجه دارند .

 

حمید تهرانی مدیر بخش عضویت انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ با اعلام شروع فعالیت بخش عضویت انجمن، استقبال متخصصین از نمایشگاه چاپ دیجیتال را مطلوب ارزیابی كرد و عنوان داشت :

در این نمایشگاه بیش از 50 نفر درخواست عضویت در انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ را داده اند كه این افراد از مشاغل گوناگون و رسته های صنفی مختلف می باشند . كارشناسان چاپ استانها ، دانشجویان ، طراحان و تنی چند از چاپخانه داران افست و دیجیتال و همچنین نمایندگی های برخی از شركتهای خارجی از جمله اعضای جدید انجمن خواهند بود .

حمید رضا حسن تهرانی در گفتگو با خبرنگار اخبار چاپ ، از مزایای عضویت در انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ نیز سخن گفت . وی بیان داشت : طرح موضوعات توسعه ای و همكاری جهت رفع مشكلات به وسیله اعضا و استفاده از موارد و نظرات كارشناسان از موضوعاتی است كه اعضا حین عضویت به آنها توجه دارند .  استفاده از ظرفیت های مشاوره ای ، اطلاع رسانی و پژوهشی انجمن از دیگر مواردی است كه باعث شده است تا فعالان صنعت چاپ گرایش به عضویت در انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ داشته باشند . در كنار تمامی خدمات ، با توجه به قرارداد انجمن با سازمانها ، شركتها و سرویس دهندگان بخش خصوصی و یك بانك عامل ، كارت عضویت انجمن به عنوان كارت خرید كالا و خدمات  و حساب بانكی نیز معرفی میشود كه توان استفاده از 4000 مركز خرید و سرویس را با تخفیف به اعضا داده است .

حمید رضا حسن تهرانی مدیر بخش عضویت انجمن رویكرد فعالان صنعت چاپ را با توجه به شروع فعالیت بخش عضویت ،  قابل قبول می داند و اظهار میدارد : با توجه به آغاز فعالیت بخش عضویت از نیمه اسفند 1389 تا كنون بیش از 100 نفر به خانواده اعضای انجمن پیوسته اند كه رقم قابل توجهی در طول 3 ماه فعالیت است .

وی ارائه سرویس كارت اعتباری بین المللی  ، ارائه تحقیقات پژوهشی به اعضا ، برگزاری كلاسهای آموزشی را نیز از فعالیتهای آتی انجمن برای اعضا عنوان نمود . همچنین از دانشجویان ، چاپخانه داران و فعالان صنعت چاپ دعوت نمود تا با عضویت در انجمن ، تحقق اهداف توسعه ای صنعت چاپ را با همفكری كلیه اعضا موجب گردند .

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۴ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: