غلامرضا شجاع
اعضاء بزرگ خانواده صنعت چاپ بیدارند


به گزارش اخبار چاپ ، غلامرضا شجاع طی نامه ای به هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه داران تبریك گفت . متن نامه ایشان را در پی می خوانید .

به گزارش اخبار چاپ ، غلامرضا شجاع طی نامه ای به هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه داران تبریك گفت . متن نامه ایشان را در پی می خوانید .

 

 برادران ارجمند آقایان نیکوسخن ، تینای تهرانی ، پورمند ، اعتماد مظاهری و  هاشمی کرمانی ضمن تبریک جهت انتخاب شما عزیزان به عنوان خادم صنف و امین اعضاء محترم اتحادیه چاپخانه داران ، امیدوارم در مسئولیت پیش رو در راستای خدمت رسانی به اعضاء محترم چاپخانه داران موفق و سربلند باشید و در همین راستا از دیگر آقایان کاندید شده در انتخابات اخیر که اعلام آمادگی کرده و دارای برنامه های قابل اجرا در چارچوب قوانین هستند در کنار دیگر پیشکسوتان و تحصیل کرده های صنعت چاپ استفاده نموده و با درایتی که در اکثریت شما بزرگواران سراغ دارم امیدوارم اختلافات کنار گذاشته شود و در احقاق حق اعضاء محترم صنعت چاپ بیش از پیش شاهد همدلی و نزدیکی بین اتحادیه های صنعت چاپ تهران و کلیه استانها و حفظ شأن هر اتحادیه نسبت به تعداد  اعضاء و جایگاه آنان به مثابه ید واحده ، صنعت چاپ کشور را به پویایی برسانید و با در اختیار گرفتن و دخالت در همه امور این صنعت مانند آموزش ، همایش ها ، مسابقات ، نمایشگاه تخصصی  و همچنین ارتباط با مجلس ، وزارت ارشاد و وزارت بازرگانی و مجامع ،  صنعت چاپ به جایگاه واقعی اش برسد.

 مطمئن باشید زیر آب زدن ، آدم فروشی و تهدید توسط بعضی از افراد ....... که یا باید با باند ما باشید یا رد صلاحیت می شوید در این صنعت فرهنگی جایگاهی ندارد . روزی آقای سید حسین میراسکندری از صنف صحاف  روزی آقای حاج محمد بلالی و روزی شجاع و آخرین آنها حاج علی نیکوسخن بود که هر کدام به نحوی رد صلاحیت شدند ولی اعضاء محترم اتحادیه چاپخانه داران با رأی اول خود به ایشان جواب ........ دادند ، اعضاء بزرگ خانواده صنعت چاپ بیدارند و مصالح خود را به درستی تشخیص میدهند.

 در انتها جا دارد از معاونت محترم فرهنگی و سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بیطرفانه انتخابات آزاد اتحادیه را نظاره گر بودند سپاسگزار باشم.

 

                                                                                    غلامرضا شجاع

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۲ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ دوم خردادکلیدها : غلامرضا شجاع اعضاء محترم چاپخانه داران


م م

آقا شما به هیچ وجه همتراز آقایانی که زکر نمودید نیستید. لطفا اینقدر دنبال ماهی گرفتن در آبهای گل آلود نباشید!!! فقط ببینید باد از کدام طرف میوزد و به همان سمت بروید!!





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: