پس از 2 سال بحرانی
هایدلبرگ با سود 4 میلیارد یورویی بازگشت


شركت آلمانی هایدلبرگ سود عملیاتی ویژه ای به مبلغ 4 میلیون یورو در دوره مالی 1 آوریل 2010 تا 31 مارس 2011 ثبت کرده است که به نسبت سال گذشته با 130 میلیون یورو ضرر مالی از تغییری مثبتی حکایت دارد.

به گزارش اخبار چاپ ، برنارد شرایر مدیر اجرایی کمپانی هایدلبرگ گفت : هایدلبرگ ، تولید کننده ماشین آلات چاپ، با ارائه سود عملیاتی سال مالی 2011- 2010برای دستیابی به یک موفقیت دراز مدت در مسیر درستی قرار گرفته است.

این شرکت آلمانی سود عملیاتی ویژه ای  به مبلغ 4 میلیون یورو در دوره مالی 1 آوریل 2010 تا 31 مارس 2011 ثبت کرده است که به نسبت سال گذشته با 130 میلیون یورو ضرر مالی از تغییری  مثبتی حکایت دارد.

رشد سفارشات در مقایسه با سال گذشته 16٪ بوده و فروش 766/2 میلیارد یورویی را نیز به همراه داشته است. فروش اولیه در گروه تجاری هایدلبرگ با 14٪ رشد به رقم 63/2 میلیارد یورو رسیده است.

بر اساس گفته های مدیران هایدلبرگ ، پس از تثبیت نهایی نرخ ارز، فروش این شرکت با افزایش 135 میلیون یورویی روبه رو بوده است.

علیرغم شکوفایی اقتصادی در سفارشات کمپانی هایدلبرگ، این تولید کننده از وجود هزینه های بسیار بالای  برنامه های  بازسازی اثرات مخرب رکود اقتصادی در سراسر سال خبر می دهد .

می توان گفت هایدلبرگ برای این سال مالی با  کسری بودجه 130 میلیون یورویی  مواجه شده است.

شریر می گوید : گروه هایدلبرگ مسیر رشد و ترقی خود را در سال مالی 2010- 2011 باز یافته است. ما به وضع دریافت سفارشات و فروش خود بهبود می بخشیم . تلاش ما پس از 2 سال  بحران اقتصادی در سراسر اروپا  به نتیجه رسید.

او می گوید : از همکاری راهبردی با شرکت ریکو بسیار خرسندم، زیرا موقعیت رو به رشدی که هایدلبرگ در بازار افست پیش رو دارد به وسیله محصولات نوآورانه چاپ دیجیتال درآینده تکمیل می شود. این موفقیت های عملیاتی و راهبردی نشان می دهد که هایدلبرگ برای رسیدن به موفقیت های دراز مدت در مسیر درستی قرار گرفته است.

 جریان نقدینگی هایدلبرگ از کسری 62 میلیون یورویی سال گذشته، به   75 میلیون یورو در حال حاضر رسیده است.

دیرک کالیب، مدیر مالی هایدلبرگ هم می گوید : با کاهش قابل ملاحظه ای از بدهی ها، افزایش سرمایه و جایگزینی اوراق قرضه، موقعیت مالی خود را در دراز مدت حفظ کردیم و در هدایت هایدلبرگ به خروج از این بحران موفق بوده ایم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۲ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ دوم خردادکلیدها : هایدلبرگ سود عملیاتی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: