چاپخانه داران عملکرد نیکوسخن , تهرانی , پورمند و مظاهری را تایید کردند .
کلاری رفت !


آقایان علی نیکو سخن , مصطفی تینای تهرانی , احمدرضا اعتماد مظاهری , بهمن پورمند و مجتبی هاشمی کرمانی به عنوان اعضای اصلی و آقایان محمد کلاری و میریونس جعفری اصل به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.


به گزارش اخبار چاپ , انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران امروز یکم خرداد ماه 1390 در محل اتحادیه با نظارت انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی تهران برگزار گردید و 400 نفر از 800 نفر  واجدین شرایط , در این انتخابات شرکت نمودند .

با پایان رای‌گیری و در ساعت 15 شمارش آراء ماخوذه توسط اعضای انجمن نظارت بر اتحادیه‌های صنفی تهران به عنوان مسئولان اجرایی این انتخابات و در حضور 16 داوطلب عضویت در هیئت مدیره اتحادیه صنف چاپخانه داران تهران انجام شد .

در پایان شمارش آرا و بر اساس آرای اخذ شده 5 نفر اعضای اصلی به شرح ذیل انتخاب گردیدند :

آقایان علی نیکو سخن , مصطفی تینای تهرانی , احمدرضا اعتماد مظاهری , بهمن پورمند و مجتبی هاشمی کرمانی به عنوان اعضای اصلی و آقایان محمد کلاری و میریونس جعفری اصل به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

 

به گزارش اخبار چاپ , تعداد رای هر کاندیدا در این دوره از انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران به شرح ذیل می باشد .

 

1.     علی نیکوسخن – 311 رای

2.     مصطفی تینای‌تهرانی – 242 رای

3.     احمدرضا اعتماد مظاهری – 219 رای

4.     بهمن پورمند – 205 رای

5.     مجتبی هاشمی – 131 رای

--------------------------------------------

6.     محمد كلاری – 125 رای

7.     میریونس جعفری – 109 رای

8.     بابك عابدینی – 100 رای

9.     محمد بیطرفان – 97 رای

10. حجت‌الله مجابی – 96 رای

11. اصغر شادمانی – 60 رای

12. علی نجفی – 46 رای

13. محمدعلی اقبال‌توانا – 40 رای

14. مهدی صاحب‌الزمانی – 27 رای

15. رضا عقیلی – 20 رای

16. شاهرخ شیرمست – 16 رای

لازم بذکر است هیات مدیره اتحادیه پس از طی مراحل قانونی و در اولین جلسه از بین اعضای اصلی اقدام به انتخاب رییس , نایب رییس , منشی , خزانه دار و بازرس خواهند نمود.

 

اخبار چاپ آرزوی موفقیت برای هیات مدیره جدید اتحادیه چاپخانه داران تهران را دارد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ يکشنبه ۱ خرداد


کاظم سوری

با ارزوی موفقیت برای اعضائ منتخب
رضا . ر

بايد هيات مديره جديد نيز از رفتن با راي كم برخي افراد عبرت بگيرند . زياد ماندن در يك مسنند باعث خستگي هم صنفي ها ميشود . انشا الله جديدي ها موفق باشند در اين دوره و در صورت در جا زدن خودشان با آبرو و عزت صحنه را به ديگران بسپارند . نه مثل آقاي ... كه با اين راي كم به اعتبارش لطمه بخورد .
شریعتی

خدمت همه همصنفی ها عرض میکنم گروهی که انتخاب شدن با توسل به تهمت افتراوسیاه نمایی وبازی با آبروی افراد به این مسند رسیدن حتی زمانی که اسناد کتابهای درسی عراق منتشر شد آقایان باز هم سفسطه کردندپس این نشان میدهد که به دنبات حقیقت نبودند ولی بدانید این مرد شریف در قلب ما جای دارد
ع . ش

امیدواریم اعضاء جدید هیئت مدیره در راستای فعالیتهای صنفی خود در راستای اهداف اعضای صنفی خود شرکت نموده و طبق شعارهای قبل از انتخابات پایبندی خود را به شعارهای داده شده به اثبات برسانند .





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: