زیكون، برنده جایزه ویژه اینترتك ‌


زیكون جایزه 2009 اینترتك تكنولوژی را برای دستگاه چاپ دیجیتالی رنگی خود موسوم به Xeikon 3300 دریافت كرد.

 به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینتینگ تاك، گفته می‌شود این دستگاه  در یك قسمت چهار بیتی 1200 نقطه در هر اینچ (dpi) را به چاپ می‌رساند .
این دستگاه با سرعت خطی 63 فیت در هر دقیقه طوری طراحی شده كه 24 ساعته كار كند. ضمنا 5 مركز رنگ دارد كه چهار رنگ آن برای فرایند استاندارد استفاده و پنجمی برای رنگ نقطه‌ای استفاده می‌شود .
رنگ‌های نقطه‌ای می‌توانند برای كل رنگ‌های موجود در صفحه كامپیوتر و یا تنها برای تولید رنگ‌های خاصی به كار روند. رنگ پنجم همچنین می‌تواند با به كارگیری تونر یك طرفه سفید غیر شفاف زیكون،  برای استفاده روی فیلم‌های ترانسپارانت استفاده شود و یا با تونر امنیتی زیكون برای چاپ امنیتی به كار رود .
محصول چاپ شده توسط این دستگاه كاملا قابل بازیافت است. ضمنا این دستگاه از تكنولوژی چاپ چرخشی استفاده می‌كند كه باعث می‌شود موتورش با  سرعت‌های مجاز قادر به چاپ باشد .
به گزارش اخبار چاپ،فیلیپ ویمانز مدیر گسترش تجاری در پانچ گرفیك اینترنشنال می‌گوید: "جوایز اینترتك دومین موفقیت عمده زیكون 3300 در عرصه صنعت بود، این دستگاه سال پیش هم در پنجمین مسابقه جوایز ابتكارهای نو برنده شد. این جوایز از سوی متخصصین صنعت و موفقیت‌های چشمگیر فروش كه در مورد زیكون 3300 تجربه می‌كنیم، نشان می‌دهد كه ما در آستانه یك جهش بزرگ در چاپ لیبل دیجیتال هستیم . "

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۲۴ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و چهارم مردادکلیدها : Xeikon 3300 زیکون ليبل ديجيتال


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: