نمایشگاه كتاب تهران
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه کتاب بازدید کردند .


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی که سیدمحمد حسینی، وزیر و بهمن دری، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معظم له را همراهی می‌کنند از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب بازدید کردند .


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر ، حضرت آیت الله خامنه ای پس از سه ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب پیشرفت کشور بدون توسعه در بخش کتاب را غیرممکن دانستند و فرمودند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاههای دولتی، و صاحبان انگیزه، به مقوله کتاب اهمیت بدهند و تولید کتاب را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز چهارشنبه حدود سه ساعت از غرفه های ناشران برگزیده و کتابهای پرتیراژ دیدن کردند و از نزدیک با تازه ترین کتابها و تولیدات چاپ و نشر بیشتر آشنا شدند.

 رهبر انقلاب اسلامی پس از این بازدید در جمع ناشران برتر و برگزیده، ضمن تشکر از دست اندرکاران عرصه نشر و کتاب، موضوع کتاب را مقوله ای مهم و بدون جایگزین دانستند و خاطرنشان کردند: در سالهای اخیر کیفیت نشر، شمارگان و تنوع موضوعات کتاب ها، افزایش یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به گسترده شدن افق دید نویسندگان افزودند: از نظر محتوا هم کارهای خوبی انجام شده که با تلاش و سرمایه گذاری بیشتر این روند رشد ادامه خواهد یافت.

 ایشان، پیشرفت کشور بدون توسعه در بخش کتاب را غیرممکن دانستند و خاطرنشان کردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاههای دولتی، و صاحبان انگیزه، به مقوله کتاب اهمیت بدهند و تولید کتاب را با جدیت دنبال کنند.

 حضرت آیت الله خامنه ای پیشرفتهای کشور در بخش های مختلف صنعت نشر و تولید کتاب، پیشرفتی محسوس ارزیابی و بر ادامه اهتمام به مقوله کتاب تأکید کردند.


















منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: