پس از فاجعه سونامی ژاپن
باز تولید محصولات کوموری


کوموری اعلام کرد با وجود یک توقف کوتاه در تولید که ناشی از زلزله بود، روند تولید ماشین آلات و قطعات یدکی کوموری هیچ گونه آسیبی ندیده است .



به گزارش اخبار چاپ ، کوموری اعلام کرد با وجود یک توقف کوتاه در تولید که ناشی از زلزله بود، روند تولید ماشین آلات و قطعات یدکی کوموری هیچ گونه آسیبی ندیده است .

شرکت کوموری در بیانیه ای اعلام کرد که در پی خسارات ناشی از زلزله روند تولیدی در کارخانه تسوکوبا و کارخانه ماشین آلات کوموری مستقر در توکیو ادامه دارد اما شرکت های همکار کوموری به خصوص در منطقه توهاکو، به شدت آسیب دیده اند و قادر به ادامه کار تولیدی نیستند.

در تاریخ 11 مارس که زمین لرزه و سونامی پس از آن، به شمال شرق کشور ژاپن آسیب رساند، شرکت کوموری دفتری با عنوان مقابله با بحران های پس از زلزله جهت ارزیابی آسیب ها و خسارات وارد آمده احداث کرد و به همین دلیل تولید كارخانه کوموری به طور موقت تا تاریخ 18 مارس متوقف شد.

نیل ساتن مدیرعامل کوموری در انگلستان اظهار داشت: روند تولیدی کارخانه ها از همین هفته (در هفته جاری) به حالت نرمال باز می گردد و عرضه و تولید قطعات یدکی هرگز در خطر نمی باشد به دلیل نوع و شیوه مدیریت شرکت در تمام دنیا، همیشه موجودی قابل توجهی از قطعات یدکی در انبار وجود دارد، ما با فلسفه " فقط در همین لحظه"  کار نمی کنیم. با وجود این انبار، تولید تحت تأثیر هیچ کدام از عوامل خارجی قرار نمی گیرد.

در طی این زمین لرزه، شرکت کوموری به 172 تن از مشتریان ژاپنی خود و نیز به تعمیر 445 ماشین چاپی که بر اثر زلزله آسیب دیده بودند، کمک کرد. طی اخبار رسیده بیش از 10 ماشین چاپ حدود 30سانتی متر  در زمین فرو رفته بودند و همچنین مشتریان گزارشی از موتورهای شکسته شده، واحدهای جابه جا شده و نشتی آب خبر داده اند.

در ضمن، ‌شرکت رولند دی جی بیان کرد که امکانات آنها در شهر هاماماسو در شیزوکا پریفکچر هیچ گونه آسیبی ندیده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۱۳ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ سيزدهم ارديبهشتکلیدها : سونامی ژاپن ؛ سونامی ژاپن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: