نمایشگاه Digi:Media 2011 :
هایدلبرگ این بار موفق در چاپ دیجیتال


در نمایشگاه Digi:Media 2011 هایدلبرگ سیستم ترکیبی جدید چاپ افست و چاپ دیجیتال را در معرض نمایش گذاشت.

در نمایشگاه Digi:Media 2011 هایدلبرگ سیستم ترکیبی جدید چاپ افست و چاپ دیجیتال را در معرض نمایش گذاشت.

علاوه بر فروش کثیری که محصولات و خدمات هایدلبرگ داشت، شرکت آلمانی Stunings  اولین مشتری این سیستم جدید هایدلبرگ به نام Ricoh pro C901 Graphic Art Edition  بود.

استیفان ویلمز، مدیر فنی شرکت Stuning  ، می گوید : زمانی که از هدف هایدلبرگ به جهت حرکت به سمت چاپ دیجیتال مطلع شدیم بسیار مشتاق شده و خرید قطعی خود را به زمان عرضه این محصول موکول کردیم.

فلسفه همکاری شرکت Stunings  با کمپانی هایدلبرگ بر اساس روند یکپارچه ای است که از بسیاری جهات با روند آتی هایدلبرگ تشابه دارد.

او در ادامه می افزاید : هم اکنون توسط این دستگاه جدید می توانیم سفارشات کم مشتریان را از جمله پاکت نامه، آگهی، کاتالوگ و ...  را به صورت خاص  و با کیفیت بالا ارائه دهیم.

برای ما سرویس و  خدمات پس از فروش هایدلبرگ بسیار حائز اهمیت است و همچنین ارتباط خوبی که بین دستگاه چاپ ریکو و سیستم گردش کار  دیجیتال هایدلبرگ، پرینکت، به وجود آمده است در کارایی این دستگاه بسیار مؤثر است.

هایدلبرگ در نمایشگاه Digi:Media   دوسلدورف، شروع همکاری جهانی خود را با شرکت ریکو اعلام کرد.

در ابتدای ماه آوریل سال 2011، نمایندگی های فروش هایدلبرگ در آلمان و انگلستان حرکت خود را برای فروش دستگاه Ricoh pro C901 Graphic Art Edition آغاز  کرده اند. نمایندگی های فروش فرانسه و سوئیس نیز به زودی از این روند پیروی خواهند کرد. همچنین هایدلبرگ فروش این دستگاه را در مناطق دیگر و در مناسبت های خاص و با نام های تجاری بین المللی مختلف مانند نمایشگاه GRAPH EXPO  در امریکا و نمایشگاه IGAS در ژاپن شروع خواهد کرد و آخرین قدم برای فروش این محصول، آغاز فروش سراسری آن در اروپای شرقی و در تمام نقاط دنیا از زمان دروپای 2012 می باشد.

 

هایدلبرگ ادعا می کند به خاطر  ترکیب سیستم چاپی افست و دیجیتال در این دستگاه، قابلیت های خاصی جهت عرضه به مشتریان در کارگاه های چاپ به وجود آمده است که از این قبیل می توان انعطاف پذیری در  برآورده کردن نیاز های متفاوت مشتریان، چاپ اطلاعات متغیر، انجام سفارشات با تیراژ کم را نام برد. تمامی این سفارشات در عین مقرون به صرفه بودن با کیفیت بالای چاپ افست انجام خواهد پذیرفت.

هایدلبرگ همچنین استفاده از تکنولوژی Linoprint Driveline B  که یک شرکت سازنده چاپگرهای جوهرافشان است برای شخصی سازی بسته بندی های کارخانه های مختلف و نصب آن بر روی تمامی سیستم های چاپ قدیمی خود پیشنهاد داده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۱۳ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ سيزدهم ارديبهشتکلیدها : هایدلبرگ ؛ Digi Media ؛ Ricoh pro C901 Graphic Art Edition ؛ ديجيتال


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: