در پی بحران تامین مواد اولیه صنایع مركب سازی
افزایش 30 درصدی قیمت مرکب


در پی افزایش هزینه های مواد اولیه، گروه فلینت خبر می دهد ، قیمت مرکب چاپ از اول آوریل در اروپا می بایست افزایش بیشتری داشته باشد.

 

به گزارش اخبار چاپ ، در پی افزایش هزینه های مواد اولیه، گروه  فلینت خبر می دهد ، قیمت مرکب چاپ از اول آوریل در اروپا می بایست افزایش بیشتری داشته باشد.

دگ آلدرد، معاون فروش بخش مرکب های بسته بندی در گروه فلینت می گوید:" به دنبال مشکلات اخیر در تأمین مواد اولیه در بازار، قیمت ها تا 8٪ برای مشتریان افزایش خواهد داشت. در برخی از بخش ها افزایش قیمت ناگزیر تا 30 درصد قیمت فروش نیز افزایش خواهد داشت."

مرکب بنفش، سفید، سبز و برخی مرکب های قرمز خاص دچار بالاترین تغییرات قیمت خواهند شد. در پی این موضوع مشتریان خود را مطلع خواهیم کرد که تغییرات و افزایش های قیمت بر روی تک تک محصولات به چه اندازه خواهد بود. او در ادامه می افزاید که تأمین کنندگان مرکب هنوز با چالش هایی در رابطه با مواد اولیه روبه رو هستند که این چالش ها عبارتند از محدودیت ظرفیت، سیاست های دولت در سراسر جهان، نگرانی های زیست محیطی و کاهش تولید در اثر کمبود مواد اولیه .

در پایان سال 2010، صنایع مرکب سازی پیش بینی میکردند که با مشکل تأمین مواد اولیه رو به رو خواهند شد اما این افزایش قیمت ها در این سال بی سابقه بوده است.

آلدرد می گوید : این روند افزایش قیمت که در چند ماه اخیر با آن رو به رو هستیم به بالاترین روند صعودی قیمت از سال 2010 تا کنون می باشد که صنعت مرکب سازی آن را تجربه کرده است.

در این برهه از زمان، یکی از مهم ترین نگرانی های گروه فلینت تأمین مداوم مواد اولیه و همین طور توانایی تولید محصولات با کیفیت بالا می باشد.

گروه مرکب سازی فلینت جهت تأمین منافع مشتریان خود می کوشد ، تا با به حداقل رساندن اثرات این افزایش قیمت از طریق به کاربردن مواد اولیه جایگزین و همین طور عرضه محصولات جایگزین مشابه در روند تولیدات مؤثر صنایع چاپ و بسته بندی و همین طور عدم افزایش قیمت های تولید اثر گذار باشد.


مترجم : ف.نامداریان 

منتشر شده توسط فلينت گروپ در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۱۲ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ دوازدهم ارديبهشتکلیدها : افزايش قيمت مركب ؛ 30 % ؛ فلينت گروپ ؛ Flint Group


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: