برای عرضه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وارد شد:
50 درصد کتاب‌های خارجی به ایران رسید


ثبت نام از ناشران خارجی که طی بهمن و اسفندماه برای شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام شده بود، در فروردین ماه قطعیت یافت و تاکنون بیش از 50 درصد کتب خارجی به ایران ارسال شده است.

اخبار چاپ:ثبت نام از ناشران خارجی که طی بهمن و اسفندماه برای شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام شده بود، در فروردین ماه قطعیت یافت و تاکنون بیش از 50 درصد کتب خارجی به ایران ارسال شده است.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کمیته ناشران خارجی ثبت نام ازناشران بخش خارجی نمایشگاه را از اول بهمن ماه آغاز کرده و تا دهم اسفندماه به پایان رساند و فرم های ثبت نام تا پایان اسفندماه مورد بررسی قرار گرفت.
بر این اساس با آغاز فروردین ماه، ثبت نام قطعی ناشران در بخش خارجی نمایشگاه بیست و چهارم انجام شد و تاکنون نیز بیش از 50 درصد آثار ناشران خارجی برای ارائه در نمایشگاه ارسال شده است و بقیه کتاب‌ها نیز از طریق گمرکات کشور در حال ترخیص است.
بر اساس اطلاعات موجود در کمیته ناشران خارجی نمایشگاه، متراژ ثبت نامی ناشران در این دوره بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته شده است ؛ زیرا امسال از سوی ناشران کشورهای عربی و آمریکای لاتین استقبال بیشتری برای حضور در نمایشگاه به عمل آمده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ يکشنبه ۴ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ چهارم ارديبهشتکلیدها : 50 درصد کتاب‌های خارجی به ایران رسید


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: