در استرالیا
HP مسابقه طراحی شهری برگزار کرد


دانشجویان طراحی از اقصی نقاط استرالیا تصور خود را از شهری استرالیایی در سال 2020، در مسابقه طراحی "فرار از شهر" که از سوی شرکت HP برگزار شد به نمایش گذاشتند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از سایت خبری 21، شین لوكاس، مدیر هنرهای گرافیكی HP در نیمكره جنوبی و یكی از داوران این مراسم اشاره كرده است كه كیفیت كارهای امسال این مسابقه به قدری بالا بود كه انتخاب برنده را با مشکل مواجه ساخت.به گفته وی شركت‌كنندگان تفكری جانبی را به نمایش گذاشته‌اند و تصاویر زیركانه‌ای را از استرالیا در سال 2020 به تصویر كشیده‌اند.
این شركت‌كنندگان بر اساس خلاقیت، اصالت، ارائه، الهام‌بخشی و اجرا و تصور جامعه در خصوص پذیرش محیطی، مرتبط بودن از نظر محلی و نقشه تصوری شهر در آینده داوری شده‌اند .
شین لوكاس همچنین به 21 گفته است: "من می‌خواهم از این فرصت استفاده كنم و به نمایندگی از دیگر داوران، به برنده این مسابقه، تام مورگان و همچنین نفرات دوم و سوم تبریك بگویم و ضمنا از همه شركت‌كنندگان برای وقتی كه گذاشته‌اند و تعهدشان و همچنین انرژی خلاقانه‌‌اشان تشكر كنم. مسلما ما متفكران خلاق و درخشانی در این كشور داریم و HP افتخار می‌كند كه برگزاركننده این مسابقات بوده است ."

 

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۱ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و يکم مردادکلیدها : hp مسابقه استرالیا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: