رییس نمایشگاه كتاب:
اراضی عباس آباد محلی دائمی برای برگزاری نمایشگاه كتاب


بهمن دری رییس بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران اظهار امیدواری كرد با اقدامات صورت گرفته روزی شاهد محلی دائمی برای برگزاری نمایشگاه كتاب باشیم .

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران :بهمن دری اظهار داشت: ساخت و ساز همیشگی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) همیشه هزینه سربار به بدنه بودجه فرهنگ تحمیل می كند و معاونت امور فرهنگی كه متولی امر فرهنگ است به جای اتكاء به مقوله محتوا باید به دنبال اقدامات اجرایی باشد و قطعا این موضوع در برگزاری با كیفیت نمایشگاه تاثیرگزار است.
رییس نمایشگاه در پاسخ به این سوال كه معاونت امور فرهنگی تاكنون چه اقداماتی انجام داده است گفت: در طی سال گذشته كار كارشناسی متعددی برای انتخاب محل برگزاری نمایشگاه در معاونت امور فرهنگی صورت گرفته و در نهایتا به جمع بندی مناسبی نیز رسیده ایم.
وی افزود: به این نتیجه رسیده ایم كه موقعیت فعلی اراضی عباس آباد مجتمع امام خمینی(ره)واجد ویژگی مناسب برای احداث فضای نمایشگاهی است كه این موضوع به اطلاع وزیر و ریاست جمهوری رسیده است.
دری با اشاره به اینكه كاربری فعلی مصلی مورد استفاده نمایشگاهی ندارد گفت: اما در حال حاضر مصلی تنها محل موجود و مناسب برای برگزاری نمایشگاه كتاب است چرا كه اختصاص فضایی با متراژی 120 هزار متر مربع به نمایشگاه تنها در مصلی تهران تحقق می یابد.دری ادامه داد با توجه به دغدغه فرهنگی ریاست جمهوری و تاكید همیشگی ایشان به مقوله فرهنگ امیدواریم با طرح موضوع محل برگزاری نمایشگاه، شاهد احداث محلی دائمی برای نمایشگاه باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۳۰ فروردين


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: