شرکت آگفا در نمایشگاه Fespa Digital به نمایش خواهد گذاشت:
رونمایی از جدیدترین پرینتر Agfa jeti به عرض 5 متر


شرکت آگفا جدیدترین ویرایش سریهای jetiپرینترهای فرمت عریض 5048uvxL خود را رونمایی کرده است ؛ که بازار مرکب UV قابل خشک شدن با عرض 5 متر را مورد هدف قرار می دهد.

اخبارچاپ: شرکت آگفا جدیدترین ویرایش سریهای jetiپرینترهای فرمت عریض 5048uvxL خود را رونمایی کرده است ؛ که بازار مرکب UV قابل خشک شدن با عرض 5 متر را مورد هدف قرار می دهد.این شرکت ماشین های جدید را در دو مدل تولید نموده است. مدل اول برای چاپ کاغذهای لفاف و بیلبورد طراحی شده است. در حالی که مدل دوم کاربرد های نمایشگاهی دارد.
این ماشینی که ماه آینده در نمایشگاه Fespa Digital به نمایش گذاشته خواهد شد تا 300 متر مربع در ساعت سرعت دارد و دارای قابلیت چاپ یک طرح به طور همزمان روی 3 رول می باشد.
بر اساس گزارش آگفا (Agfa) از آنجایی که این ماشین دارای ویژگی خشک کردن uv است نیازی به ایجاد زیر ساخت مناسب برای نشست مرکب روی سطوح مختلف ندارد. این ماشین همچنین دارای ویژگی های استفاده از چندین رول با سایزهای مختلف بوده که به طور همزمان تغذیه می شوند.
شرکت آگفا در نمایشگاه دیجیتال فسپا علاوه بر دستگاه فوق الذکر، دستگاه های دیگری از جمله Jeti1224HDCFTR ،Jeti3020Titan ، VH KDC FI Anapurna M1600 را نیز به نمایش می گذارد.
مترجم:امیر افتخاری

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۲۹ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و نهم فروردينکلیدها : رونمایی از جدیدترین پرینتر Agfa jeti به عرض 5 متر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: