مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد:
تسریع در راه اندازی مجتمع عظیم فرهنگی ناشران قم


معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرایی کردن مصوبات فرهنگی سفر مقام معظم رهبری به استان قم ، مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرایی کردن مصوبات فرهنگی سفر مقام معظم رهبری به استان قم و همچنین حمایت از اقدامات و فعالیتهای دینی و برپایی همایشها و بزرگداشت های مفاخر ارزشمند اسلام و ایران در استان قم مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.
اختصاص اعتبار ده میلیاردی به تعدادی از موسسات فرهنگی٬ هنری و قرآنی استان قم به منظور برگزاری نمایشگاه و راه اندازی پایگاههای فرهنگی از جمله اقداماتی است که معاونت امورفرهنگی در راستای عملیاتی شدن مصوبات انجام داده است.
معاونت امورفرهنگی در اقدامی دیگر و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برای تسریع در راه اندازی مجتمع عظیم فرهنگی ناشران قم اعتباری معادل پنج میلیارد ریال ( بصورت کمک بلاعوض )به تعاونی ناشران قم اختصاص داده است.
بنابراین گزارش با تخصیص اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال از سوی معاونت و همچنین طی هماهنگی با بانک عامل مقرر شده اعطای وام به 65 ناشر عضو اتحادیه ناشران قم در سال جاری صورت گیرد.
ناشران عضو در اتحادیه ناشران قم می توانند برای دریافت وام از پنجاه میلیون تا سقف دویست و پنجاه میلیون تومان ( با توجه به شرایط ) نسبت به عمق بخشیدن به فعالیت فرهنگی خود اقدام کنند.



منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۲۷ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و هفتم فروردينکلیدها : تسریع در راه اندازی مجتمع عظیم فرهنگی ناشران قم


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: