نمایشگاه های بین المللی فسپا ارائه دهنده روش های نوین و فن آوری های به روز چاپ
فسپا دیجیتال ۲۰۱۱


نمایشگاه فسپا در سال ۱۹۶۲ پایه گذاری شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه در ابتدا به منظور ،ارائه طیف وسیعی از اطلاعات در زمینه چاپ سیلک اسکرین بود اما در سال های بعد با ،پا به عرصه گذاشتن صنعت چاپ دیجیتال این مقوله نیز به این نمایشگاه اضافه شد.

اخبار چاپ: نمایشگاه های بین المللی فسپا ارائه دهنده روش های نوین و فن آوری های به روز در زمینه های چاپ سیلک اسکرین، نساجی و چاپ روی پارچه (با روش Transfer) ، جدیدترین دستگاه های چاپ دیجیتال ( In door ، Out door)، چاپ UV و مرکب در بالاترین سطح و بهترین کارآیی، کلیه لوازم و نو آوری های مرتبط با ساخت تابلو های سطح شهری ( Billboards)، نور پرداری و صدها مورد خاص می باشد . این رویداد به عنوان فرصتی به شمار می آید که هر ساله آخرین دستاوردهای چاپ دیجیتال را در اختیار جامعه پیشرو چاپ قرار می دهد و باعث بالا رفتن استاندارد در صنعت چاپ می گردد.
نمایشگاه فسپا در سال ۱۹۶۲ پایه گذاری شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه در ابتدا به منظور ،ارائه طیف وسیعی از اطلاعات در زمینه چاپ سیلک اسکرین بود اما در سال های بعد با ،پا به عرصه گذاشتن صنعت چاپ دیجیتال این مقوله نیز به این نمایشگاه اضافه شد.
فسپا در سال های اولیه خود به عنوان مهم ترین نمایشگاه سیلک اسکرین شناخته می شد.با این حال، هم اکنون یکی از اساسی ترین نمایشگاه های چاپ دیجیتال و لارج فورمت است.
دلیل آن جایگزینی چاپ لارج فرمت به جای سیلک اسکرین در بسیاری از کارهای تبلیغاتی و چاپ های فرمت بزرگ می باشد. اما چاپ سیلک اسکرین عرصه را به کلی خالی نکرده و با نوسازی خود ، به ویژه در زمینه شابلون سازی دیجیتال ،هنوز پر قدرت در میدان حضور دارد.بنابر این فسپا دست اندرکاران چاپ سیلک اسکرین رااز دست نداده و طیف جدیدی از حوزه دیجیتال و چاپگر های لارج فرمت را نیز جذب کرده و به همین دلیل اهمیت فسپا حالا بیش از گذشته است.
در حال حاضر انجمن فسپا ۲۶ کشور عضو در اروپا و ۱۰ کشور عضو وابسته در خارج از اروپا: استرالیا، چین، هند، ژاپن، کره، مکزیک، نپال، فیلیپین، سریلانکا و تایلند را دارد.
در چهار سال اخیر فسپا غالباً در اروپا بازار گسترده ای را پیدا کرده و به تدریج فضاهای بیشتری را در اختیار نوآوران، غرفه داران و بازدیدکنندگان قرار داده است.
در نمایشگاه سال گذشته فسپا، ۳۸۰ غرفه دار و بیش از ۱۲۵۰۰نفر بازدید کننده حضور داشتند.
امسال در فسپا ۲۰۱۱ علاوه بر ارائه تولیدات سنتی و روتین تابلوها و نیازمندی های تولیدات گرافیکی، فنآوری های دیجیتال در قالب های کوچک تر نیز ارائه می شود که پیش از این هرگز در نمایشگاه های قبلی ارائه نشده بود.
فسپا ۲۰۱۱ در تاریخ های زیر برگزار می شود:
• ۲۴ تا ۲۷ May ، مطابق با ۷ تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۰ در هامبورگ (آلمان).
• ۲۰ تا ۱۸ Aug ، مطابق با ۷ ۲تا ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ در مکزیک ( آمریکا) .
• ۲۶ تا ۲۸ Oct ، مطابق با ۴ تا ۶ آبان ۱۳۹۰ در سانتک ( سنگاپور).
• ۱۷ تا ۱۸ Nov ، مطابق با ۲۳ تا ۲۴ آبان ۱۳۹۰ در بارسلونا (اسپانیا).
از ویژگی های نمایشگاه های امسال فسپا میتوانیم موارد ذیل را نام ببریم:
• امکان مقایسه تولیدات جدید برندهای مطرح دنیا در زیر یک سقف.
• آشنایی با ساختار های جدید تولیدات، ماشین آلات، مرکب ، برنامه های کاربردی و کلیه زیر مجموعه های مرتبط به تابلو و تابلوسازی مرتبط با چاپ دیجیتال.
• برگزاری کارگاه های آموزشی.
• برگزاری مناظره های زنده.
• برگزاری مسابقه.
• نمایش دستگاه های چاپ لارج فورمت.
• مشاوره در زمینه خرید ماشین آلات.
برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر وثبت نام به وب سایت www.fespa.comمراجعه کنید.

پوپک فرزانه پور

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ شنبه ۲۷ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و هفتم فروردينکلیدها : فسپا دیجیتال ۲۰۱۱


Nima Chitsaz

از درج مطلب فوق بسیار متشکرم بسیاری از ما فرصت و مجال بازدید از این گونه نمایشگاهها را نداریم امیدوارم مراجع بالا ترتیبی برای بازدید این نمایشگاه ایجاد کنند.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: