مدیر روابط عمومی چوب و کاغذ مازندران در گفتگو با اخبار چاپ:
علت آتش سوزی کاغذهای ضایعاتی در دست بررسی است


عبدالحسین پورزند به اخبار چاپ گفت: این کاغذهای باطله (آخال) در تولید خمیر جهت تهیه مقوای کنگره ای که در لایه میانی کارتن قرار می گیرد استفاده می شود و برخلاف برخی شایعات بی اساس آخال هیچ کاربردی در تهیه کاغذ روزنامه ندارد.

عبدالحسین پورزند مدیر روابط عمومی صنایع چوب . کاغذ مازندران در گفتگو با اخبار چاپ درباره آتش سوزی روز دوشنبه در محوطه این کارخانه اظهارداشت:
قبل از ظهر روز دوشنبه محل کاغذهای ضایعاتی که در اصطلاح به آن آخال می گویند دچار حریق شد که تا ساعت 5 بعد از ظهر با تلاش مامورین آتش نشانی شهر ساری آتش آتش خاموش شد.
پورزند اضافه کرد این کاغذها در یک محوطه سرباز نگهداری می شود که فاصله زیادی با سالن های اصلی تولید دارد. وی ارزش کاغذهای ضایعاتی از بین رفته را حدود 250 میلیون تومان عنوان کرد و افزود این شرکت تحت پوشش بیمه آتش سوزی البرز قرار دارد و خسارت وارده از این طریق جبران می شود.
پورزند مورد استفاده این کاغذهای باطله را استفاده در تولید خمیر جهت تهیه مقوای کنگره ای که در لایه میانی کارتن استفاده می شود ذکر کرد و یادآور شد؛ برخلاف برخی شایعات بی اساس آخال هیچ کاربردی در تهیه کاغذ روزنامه ندارد.
مدیر روابط عمومی صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه پس از حادثه بلافاصله با رسانه ها تماس گرفته شد ادامه داد: از خبرنگاران برای تهیه گزارش در محل دعوت کردیم و دیروز هم دوربین های صداو سیما به محل آتش سوزی آمدند. وی افزود علت آتش سوزی در دست بررسی توسط کارشناسان قرار دارد و هنوز مشخص نیست.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۴ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و چهارم فروردينکلیدها : علت آتش سوزی کاغذهای ضایعاتی در دست بررسی است


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: