سه کتاب برجسته انتشارات ققنوس در نمایشگاه امسال کتاب تهران:
علائم حیاتی یک زن، تفسیر کشاف و شخصیت های تاثیر گذار در راه نمایشگاه


رمان "علائم حیاتی یک زن" که توسط سه نویسنده؛ یعنی خانم ها فرزانه کرم پور، مهناز رونقی و لادن نیکنام نوشته شده است از این لحاظ رمانی منحصر به فرد به شمار می رود.

احمد تهوری مدیر روابط عمومی انتشارات ققنوس در گفتگو با اخبار چاپ با اشاره به اینکه تعداد 800 عنوان کتاب از سوی انتشارات ققنوس در نمایشگاه کتاب امسال شرکت داده می شود اظهار داشت: از این 800 عنوان کتاب تعداد 37 عنوان کتاب چاپ اول خواهد بود و از این 37 عنوان نیز 19 اثر جزء آثار ترجمه شده قرار دارند.
وی افزود، آثار نشر ققنوس بیشتر در حوزه های تاریخ، ادبیات داستانی و فلسفه قرار می گیرند. تهوری با بیان اینکه نشر آفرینگان زیر مجموعه انتشارات ققنوس است که به انتشار کتاب های حوزه کودکان می پردازد گفت: که در این بخش نیز با 10 عنوان کتاب چاپ اول در نمایشگاه کتاب حضور می یابیم.
مدیر روابط عمومی انتشارات ققنوس در رابطه با آثار شاخصی که این انتشارات برای شرکت در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد کرد خاطرنشان کرد: کتاب "تفسیر کشاف" زمخشری که به کوشش مسعود انصاری ترجمه شده است و نیز رمانی با عنوان علائم حیاتی یک زن که توسط سه نویسنده؛ یعنی خانم ها فرزانه کرم پور، مهناز رونقی و لادن نیکنام نوشته شده است و از این روی رمانی منحصر به فرد به شمار می رود، همچنین کتاب شخصیت های تاثیر گذار که در رابطه با شخصیت های تاثیر گذار تاریخی نوشته شده است سه اثر برجسته ای است که از طرف انتشارات ققنوس به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۴ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و چهارم فروردينکلیدها : سه کتاب برجسته انتشارات ققنوس در نمایشگاه امسال کتاب تهران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: