معاون امور فرهنگی وزار فرهنگ وارشاد اسلامی اعلام کرد:
32نمایشگاه استانی در سال 89 برگزار شد


بهمن دری معاون امورفرهنگی پس از دیدار با رییس و اعضای کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و در جمع تنی چند از اعضاء این کمیسیون از برگزاری 32 نمایشگاه استانی در سال 1389 خبر داد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بهمن دری ادامه داد علاوه بر برپایی نمایشگاه های استانی در 27 استان ٬ در برخی از استانها مانند اصفهان و قم نمایشگاه های تخصصی با موضوعات دین و دفاع مقدس برگزار شده است .
وی عرضه هشت هزار عنوان کتاب در نمایشگاهی تخصصی با موضوع جنگ در استان اصفهان خارج از برنامه های نمایشگاهی های استان را یکی از موفقیتهای معاونت امورفرهنگی وزارت ارشاد در راستای تحقق و شناسایی مخاطب و مخاطب محور کردن نمایشگاه ها دانست و افزود : برپایی نمایشگاه های یاد یار مهربان از دیگر اقداماتی بوده که در سال گذشته برگزار و در سال جاری به قوت خود باقی است .
دری همچنین به برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در استان تازه تاسیس البرز اشاره کرد و گفت : در این استان قبل از تعیین استاندار نیز اولین حرکت فرهنگی را با برگزاری نمایشگاه کتاب استانی شروع کرد .
معاون امورفرهنگی نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان را سنگ بنایی برای تقویت و اشاعه کتابخوانی از دوران کودکی دانست و خاطر نشان کرد: سال گذشته علاوه بر تهران و قم در هرمزگان نیز نمایشگاه یاد یار مهربان با هدف تقویت کتابخانه های مدارس برگزارشده و امیدوارم در سال جاری شاهد برگزاری در تمامی استانها باشیم .
وی در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه کتاب در استانهای محرم کشور گفت بعد از 7 سال وقفه امسال شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در کردستان بودیم و همچنین پس از 5 سال وقفه نمایشگاه بزرگ کتاب در گیلان برگزار شد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۲۳ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و سوم فروردينکلیدها : 32نمایشگاه استانی در سال 89 برگزار شد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: