بابک عابدینی در نشست خبری پاویون شرکت کننده ایران در نمایشگاه دوبی:
صادرات غیر نفتی وزن نخواهد یافت مگر با کمک صنعت چاپ و بسته بندی


نشست خبری اعضاء پاویون ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوبی عصر دیروز در محل اتحادیه صادر کنندگان با حضور خبرنگاران برگزار شد.

اخبار چاپ، در این نشست سه تن از شرکت کنندگان در این پاویون به بیان دیدگاه ها و دستاوردهای خود از نمایشگاه چاپ و بستهبندی دوبی پرداختند.

بابک عابدینی مسئول پاویون ایران در این زمینه ضمن موفقیت آمیز خواندن حضور ایران در این نمایشگاه اظهارداشت: 6 شرکت ازایران در این نمایشگاه شرکت کرده بودند و غرفه ما در این نمایشگاه مورد بازدیدبسیاری از مسئولین نمایشگاهی قرار گرفت و بلافاصله شرکت دوروپا با ما تماس گرفت وخواهان برگزاری سمینار آموزشی در اواخر تیرماه در ایران برای آمادگی نمایشگاه مهرماه در بروکسل شد.

عابدینی با بیان اینکه  مهمترین دستاورد ما در این نمایشگاه حضورمانبود ادامه داد: بدون حضور نمی توان صادرات موفق داشت و کشور چین حدود دوسوم نمایشگاه را تصرف کرده بود.

در ادامه عباس ابولفتحیان  از هنر گرافیک قائم به بیان دیدگاه های خوددرباره نمایشگاه پرداخت و یادآور شد حدود 50 بازدید کننده از 19 کشور از غرفه وی بازدید کرده اند ابولفتحیان خاطرنشان کرد مسئله زمان نمایشگاه برای ما مشکلات زیادی به همراه آورد که درباره آن با مسئولین نمایشگاه گفتگو کردم.

سپس دارابی از شرکت پردازش تصویر رایان دیدگاه های خود را تشریح کرد.

در پایان عابدینی با تاکید بر نقش صادرات غیر نفتی برای کشور متذکر شد: صادرات غیر نفتی وزن نخواهد یافت مگر با کمک صنعت چاپ و بسته بندی.  
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۲۲ فروردين


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: