در پی درج خبر توقف تولید کاغذ مطبوعاتی در چوب و کاغذ مازندران:
صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر تابناک را تکذیب کرد!


خبری با عنوان "دلالان کاغذ خارجی جشن گرفتند" که در سایت تابناک منتشر شده بود از سوی روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تکذیب شد.

اخبار چاپ:در پی درج خبری مبنی بر توقف تولید کاغذ مطبوعاتی در صنایع چوب و کاغذ مازندران روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران این خبر را تکذیب کرد و جوابیه ای برای سایت تابناک و برخی از خبر گزاریها فرستاد در این جوابیه آمده است:
شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به دلایل ذیل اعتقاد دارد که خبر منعکس شده دارای مبنا و اساس کارشناسی نبوده و کاملاً ناصحیح می باشد.
1) در سال 1388 نزدیک به 20 هزار تن کاغذ روزنامه توسط این شرکت توزیع گردید
2) در سال 1389 علیرغم مشکلات فنی و عدم توفیق در up-Grade نمودن ماشین کاغذ شماره یک میزان توزیع کاغذ روزنامه و مطبوعات به 32هزار تن افزایش یافت.
3) در سال جاری بر اساس توافقات انجام گرفته با مسئولین محترم وزارت بازرگانی مقرر گردیده که 24 هزار تن کاغذ روزنامه توسط این شرکت تولید و در اختیار مطبوعات قرار گیرد که این شرکت قطعاً به تعهدات خویش در این زمینه عمل خواهد کرد.
4) ذکر این نکته که اساس خبر تابناک می باشد حائز اهمیت است: جراید محترم تا زمانی که با افزایش قیمت جهانی کاغذ مواجه نشوند به سراغ تولیدکننده داخلی نمی روند و در حال حاضر قیمت جهانی انواع کاغذ، با توجه به رشد قیمت جهانی نفت و مشکلات ایجاد شده برای کشور ژاپن افزایش یافته است. چنانچه جراید به تعهدات خویش مبنی بر خرید از تولید کننده داخلی پایبند باشند شاهد درج اینگونه اخبار ناصحیح نخواهیم بود.
5) نیاز سالانه این شرکت به چوب بالغ بر 300 هزار تن است که در خبر تابناک اعلام شده نیاز روزانه 400 هزار تن می باشد که خود موید عدم اطلاع کافی از شرایط این شرکت است.
در پایان این جوابیه آمده است، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال حاضر بهترین شرایط خود را از بدو راه اندازی تاکنون تجربه می کند و ان شاالله با همت مضاعف کلیه کارکنان سخت کوش عزم خود را جزم نموده تا در سال جهاد اقتصادی به ندای رهبر عظیم الشان لبیک گفته و با پیگیری طرح های توسعه ظرفیت خود را افزایش دهد تا به طبع آن نیز واردات کاهش یابد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ يکشنبه ۲۱ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و يکم فروردينکلیدها : صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر تابناک را تکذیب کرد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: