سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کوالالامپور
حضور فعال ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب مالزی


سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کوالالامپور اردیبهشت ماه سال ‌جاری در مالزی برگزار می‌شود.
اخبارچاپ به نقل از خبرگزاری مهر: سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کوالالامپور اردیبهشت ماه سال ‌جاری در مالزی برگزار می‌شود.
این نمایشگاه که از 22 ماه آوریل 2011 مصادف با دوم اردیبهشت ماه سال 90 تا اول ماه می مصادف با 11 اردیبهشت ماه در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود میزبان ناشران و اهالی ادبیات از کشورهای مختلف از جمله ایران است.
یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص دارد که به عنوان یکی از بزرگترین ناشران و فعالان عرصه نشر کتاب‌های کودک ایران در این نمایشگاه حضور خواهد یافت و البته چندین ناشر هم به صورت آزاد در نمایشگاه حضور خواهند داشت و بدون داشتن غرفه صرفا با بازدید از نمایشگاه با ناشران دیگر کشورها آشنا خواهند شد.
امسال در نمایشگاه کتاب کوالالامپور که در مرکز جهانی پوترا برگزار می‌شود، یک بخش ویژه برای مبحث "کپی رایت و تجارت جهانی" اختصاص یافته که برگزارکنندگان نمایشگاه این بخش را برای نخستین‌بار تدارک دیده‌اند تا بحث رعایت حق ترجمه و انتشار کتاب‌های خارجی در هر کشوری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.
در این نمایشگاه کتاب‌های عمومی، روانشناسی، فلسفی، مذهبی، علوم اجتماعی، زبان، علوم پایه، ریاضی، هنر، تاریخ و جغرافی، ادبیات، تکنولوژی و ... عرضه خواهد شد.

نمایشگاه امسال میزبان ناشران و فعالان حوزه کتاب از کشورهایی چون استرالیا، هند، مصر، ایران، مالزی، فیلیپین، ترکیه، آمریکا، انگلستان و ... است و بالغ بر 750 غرفه برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۱۵ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ پانزدهم فروردينکلیدها : حضور فعال ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب مالزی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: