در راستای تاسیس شهرک چاپ
حسینی، افراش و دری حمایت خواهیم کرد


سید محمد حسینی، بهمن دری و یوسف افراش پس از مراسم اختتامیه مسابقات چاپ در جلسه ای حمایت خود از تاسیس شهرک چاپ را اعلام کردند.

احمد ابوالحسنی در گفتگو با اخبارچاپ در ارتباط با روند واگذاری زمین در شهرک چاپ به متقاضیان اظهار داشت:با وجود آنکه در آستانه نوروز هستیم استقبال اتحادیه های پنجگانه بسیار خوب بوده است و همکاران در اتحادیه های چاپخانه داران، صحافان و اتحادیه های دیگر از تعداد ثبت نام ها راضی هستند. وی بیشترین استقبال را از اتحادیه چاپخانه داران عنوان کرد و افزود در وحله اول تنها ثبت نام انجام می شود و در ماه دوم سال 90 با متقاضیان قرار داد خواهیم بست.
مدیرعامل شرکت الفبای ایرانیان (شهرک چاپ) روند خریداری زمین و دریافت موافقت نامه ها گفت:از آنجا که زمین شهرک چاپ را مستقیماً خریداری نکرده ایم کارها به سرعت و موازات هم انجام گرفت و همه موارد به وضوح در سازمان منابع طبیعی،شهرداری، استانداری و فرمانداری با موفقیت به نتیجه رسیده است.
وی تصریح کرد: مرتضی تمدن استاندار تهران به دلیل معضل ترافیک و اینکه قانوناً چاپخانه داران باید تا پایان سال 90 از تهران خارج شوند پیگیری های متعددی انجام داده و از احداث شهرک چاپ حمایت می کند.
ابوالحسنی افزود: در این رابطه با سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهمن دری و یوسف افراش پس از مراسم اختتامیه مسابقات چاپ حول محور شهرک چاپ جلسه ای برگزار کردیم و آقایان قول همکاری دادند.
بر همین اساس مذاکرات درخواستی مبنی بر پرداخت هزینه در ارتباط با زمینه سازی جهت ثبت نام واحدهای چاپی ، اطلاع رسانی ، اجاره مکان و ... در تاریخ 15 اسفندماه به دفتر معاونت فرهنگی فرستاده ایم؛ شهرک چاپ کل صنعت چاپ را در برمی گیرد و ما امیدواریم به زودی به این مورد رسیدگی شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۵ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و پنجم اسفندکلیدها : در راستای تاسیس شهرک چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: